• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بدترین اتفاق ممکن برای پی اس جی؛ کیلیان امباپه مصدوم شد

بدترین اتفاق ممکن برای پی اس جی؛ کیلیان امباپه مصدوم شد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، به فاصله دو روز تا بازی برگشت رئال مادرید و پی اس جی در ورزشگاه برنابئو، کیلیان امباپه در تمرین تیمش دچار مصدومیت شد. این بدترین اتفاق ممکن برای پاریسی ها محسوب می شود و ممکن است آماده ترین بازیکن خود را برای این بازی حساس از دست بدهند. امباپه در بازی رفت بلای جان رئال بود و در دقیقه ۹۳ تک گل پیروزی‌بخش پی اس جی را به ثمر رساند.

طبق گزارش لوپاریزین، جزئیات بیشتری از این مصدومیت در دست نیست ولی به اندازه ای بوده که قرار است فردا تحت معاینه دقیق تیم پزشکی قرار بگیرد و احتمالا MRI نیز خواهد داد.

در فرانسه می گویند که امباپه ممکن است با وجود مصدومیت نیز به میدان برود چرا که می داند این بازی چه اهمیتی دارد. در هر صورت باید دید شدت مصدومیت چقدر بوده ولی همین حالا نیز نگرانی ها در اردوی پی اس جی بالا رفته است.

در همین رابطه اکیپ خبر داد که تست های اولیه خطر شکستگی را رد کرده ولی احتمال از دست دادن بازی چهارشنبه شب، به شدت بالاست.

باید توجه داشت که پاری سن ژرمن در آخرین دیدار خود پیش از بازی بزرگ برابر رئال مادرید و در شرایطی که کیلیان امباپه را به علت محرومیت در اختیار نداشت، در مقابل نیس با یک گل مغلوب شد.

پس از آن بازی کریستوف گالتیه سرمربی نیس گفت:« در تیم مقابل بازیکنانی چون نیمار، آنخل دی ماریا، لیونل مسی و… حضور دارند، یک پاری سن ژرمن با امباپه و بدون کیلیان دو تیم مختلف محسوب می شود.»

  مصدومیت مانوئل نویر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، خبر خوبی برای آرسنال

این در حالی است که رئال هم غایبان بزرگی چون کاسمیرو و فرلاند مندی دارد و شاید تونی کروس هم به این دیدار نرسید. ستاره آلمانی امروز انفرادی به کار با توپ پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان