تصمیم نهایی ارلینگ هالند

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، چند روز قبل اخباری در مورد سفر جوردی کرویف و ژاوی به شهر مونیخ برای ملاقات با ارلینگ هالند و انتقال این ستاره نروژی به بارسلونا برای فصل بعد مطرح شد. ژاوی در نشست خبری دیروز خود تلویحا این اخبار را تایید کرد و البته تمایلی به توضیح بیشتر در این رابطه نشان نداد اما خوان لاپورتا، رئیس باشگاه مدعی شد هنوز مذاکره ای بین بلوگرانا و هالند صورت نگرفته و او در صورت تمایل با باشگاه دورتموند وارد صحبت خواهد شد نه با خود بازیکن.

اظهارنظر لاپورتا مثل آب سردی روی هواداران بارسلونا بود که مشتاقانه اخبار هالند را دنبال می کردند. طبق ادعای مارکا، همانطور که از قبل مشخص بود، رئال مادرید بهترین وضعیت را در قبال جذب هالند دارد و پس از این تیم منچسترسیتی صاحب شانس بیشتری است.

امروز دیوید اورنشتاین خبرنگار نشریه معتبر اتلتیک هم این ادعا را تکرار کرد و در صفحه توئیتر خود نوشت که هالند طی هفته های پیش رو تصمیم قطعی خود را به اطلاع دورتموند خواهد رساند. احتمال ماندنی شدن او بسیار کم است و در نهایت یا راهی رئال خواهد شد یا منچسترسیتی. در واقع بارسا هیچ شانسی برای جذب هالند ندارد.

تمایل رئال و دورتموند این است که هالند یک فصل دیگر ماندنی شود و تابستان ۲۰۲۳ راهی مادرید شود ولی سیتی هالند را همین تابستان می خواهد و این باعث شده تا رئال مادرید از ایده قبلی خود عقب نشینی کند. سران باشگاه مادریدی قصد دارند امباپه و هالند را همزمان به خدمت بگیرد. کار انتقال امباپه را باید تمام شده دانست و باید دید در مورد هالند به کجا خواهند رسید.

  یکی از شگفت‌آورترین مسابقات این چند سال؛ لیورپول 2 -۵ رئال مادرید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان