• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • احتمال غیبت اشرف حکیمی، مدافع مراکشی پاری سن ژرمن در بازی برابر رئال مادرید

احتمال غیبت اشرف حکیمی، مدافع مراکشی پاری سن ژرمن در بازی برابر رئال مادرید

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، پاری سن ژرمن دیشب و در شرایطی که نمایش چندان خوبی هم نداشت، در لیگ فرانسه مقابل نیس با یک گل مغلوب شد. اما سرخیو راموس و اشرف حکیمی تمرینات اخیر پاری سن ژرمن را در فاصله چند روز قبل از بازی حساس و تعیین کننده برابر رئال مادرید در استادیوم سانتیاگو برنابئو از دست داده اند تا احتمال غیبت آنها در این دیدار بزرگ بیشتر شود. اخیرا نه اشرف حکیمی و نه سرخیو راموس، دو بازیکن سابق رئال مادرید شرایط تمرین کردن نداشته و هیچ کدام نیز مقابل نیس بازی نکردند.

البته اشرف حکیمی به دلیل آسیب دیدگی عضلات ران پای خود به صورت انفرادی و بیشتر در سالن بدنسازی تمرین کرد. این مدافع مراکشی هفته گذشته در دیدار مقابل سنت اتین نیزغایب بود و مشخص نیست که آیا او به بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با مادرید در روز چهارشنبه می رسد یا خیر.

همچنین سرخیو راموس نیز تمام تلاش خود را انجام می دهد تا به موقع برای بازی در مادرید آماده شود، اما بعید است شاهد حضور این مدافع ۳۵ ساله در لیست پاری سن ژرمن باشیم. البته آندر هررا نیز اخیرا به دلیل مصدومیت تمرین نکرده و البته بعید بود او در صورت آمادگی نیز به ترکیب اصلی راه پیدا کند.

پاری سن ژرمن در دیدار رفت و با تک گل کیلیان امباپه در ثانیه های پایانی مقابل رئال مادرید به برتری دست یافت، اما بی تردید کار این تیم در مسابقه برگشت در برنابئو و در برابر هواداران متعصب رئال آسان نخواهد بود. پس مائوریسیو پوچتینو امیدوار به حل مشکل اشرف حکیمی و سرخیو راموس پیش از این مسابقه حساس است.

  دستیاران جدید دراگان اسکوچیچ در اردوی آینده تیم ملی غایب خواهند بود

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان