• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • احتمال جدایی سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، در پایان فصل از این تیم

احتمال جدایی سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، در پایان فصل از این تیم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، راموس در تابستان گذشته پس از سال‌ها حضور در رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده و به پاری سن ژرمن ملحق شد.
با این حال دوران حضور او در پاریس به کابوسی برای این بازیکن و باشگاه فرانسوی تبدیل شد، چرا که مصدومیت‌های متعدد به راموس فرصت نداد که بتواند درخششی که در ترکیب رئال داشت در پارک دو پرنس تکرار کند.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار معروف ایتالیایی، مدعی شده که این احتمال وجود دارد که راموس در تابستان آینده پایتخت فرانسه را ترک کند.

یکی از دلایل جذاب این بازیکن از سوی پاری سن ژرمن تکیه بر تجربه بالای او در لیگ قهرمانان و کمک به این تیم برای فتح این جام بود اما راموس هنوز حتی نتوانسته در ترکیب این تیم در این رقابت‌ها به میدان برود.

با این حال، پی اس جی امیدوار است که بتواند در بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید از این بازیکن در سانتیاگو برنابئو بهره بگیرد.

شرایط این مدافع کهنه‌کار رو به بهبود است و او کار روی چمن را آغاز کرده است. هرچند او هنوز به تمرینات تیمی برنگشته و در بازی برابر نیس غایب خواهد بود اما این امیدواری وجود دارد که بتواند در بازی برابر تیم سابقش به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود.

پوچتینو در کنفرانس خبری شب گذشته تاکید کرده بود که حتی اگر راموس نتواند در بازی برابر رئال بازی کند، او را با خود به مادرید خواهد برد تا تجربیاتش از حضور در لیگ قهرمانان و رئال را در اختیار هم تیمی‌هایش قرار دهد.

  آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام: پیشنهاد بله اما جذب بازیکن فقط با نظر من!

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان