• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • فدراسیون هندبال درصدد انتخاب سرمربی خارجی

فدراسیون هندبال درصدد انتخاب سرمربی خارجی

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، مسعود ظهرابی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آغاز اردوهای تیم ملی هندبال مردان جهت حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی، بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان، اظهار کرد: به نظر من همین امروز هم شروع کنیم خیلی دیر است اما با توجه به اینکه میزبان مسابقات ساحلی قهرمانی آسیا هستیم، همچنین هنوز لیگ برتر هندبال در جریان است و هنوز سرمربی تیم ملی مشخص نیست فکر نکنم اردوهای تیم ملی زودتر از اردیبهشت استارت بخورد. تا آن زمان درگیر لیگ خواهیم بود.

وی در ادامه در خصوص حضور تیم‌ ملی هندبال مردان در بازیهای همبستگی کشورهای مسلمان گفت: با رایزنی فدراسیون و موافقت وزیر ورزش و رییس کمیته ملی‌المپیک تیمهای ملی هندبال زنان و مردان در مسابقات کشورهای اسلامی حضور خواهند داشت. این مسابقات قبل از بازی‌های آسیایی تورنمنت خیلی سخت و خوبی برای تیم‌ ملی مردان است، چون از کشورهای مصر، تونس، الجزایر، ترکیه و کشورهای آفریقایی در این مسابقات شرکت می‌کنند. یک بازی تدارکاتی فوق‌العاده برای تیم ملی است. البته با سرمربی خوب و برنامه‌ریزی می‌توانیم جزو بهترین‌ها باشیم.

مربی تیم ملی هندبال در مورد انتخاب سرمربی خارجی گفت: فدراسیون چند گزینه را انتخاب کرده و در حال بررسی است تا بهترین مربی که بتواند به هندبال ایران کمک کند را به خدمت بگیرد. این مربی باید هم شناخت خوبی از تیم ما داشته باشد و هم شناخت کافی از آسیا داشته باشد. فدراسیون در حال رایزنی است و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید چه زمانی نهایی می‌شود، گفت: با تشخیص رئیس فدراسیون سرمربی انتخاب خواهد شد. در حال رایزنی هستند و هر گزینه ای که به شرایط تیم ملی نزدیک تر باشد انتخاب خواهد شد. فکر می‌کنم سیاست رییس فدراسیون این است که تا قبل از سال سرمربی را انتخاب کنند تا او بتواند مرحله نهایی لیگ را برای انتخاب بازیکن بررسی کند.

  تعطیلی اردوی تیم‌های ملی تکواندو

وی در پایان گفت: سال آینده تورنمنت و مسابقات مختلفی در تیم‌های ملی داریم. هر چند که وزیر ورزش حمایت همه جانبه و تمام قدی مخصوصا در بخش بانوان داشت اما امیدوارم که این حمایت‌ها ادامه پیدا کند تا بتوانیم برنامه‌های تیم ملی را به خوبی انجام دهیم و دست پر از مسابقات بیرون بیاییم.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان