• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • شوکه شدن محمد صلاح از نتایج رای‌گیری توپ طلای ۲۰۲۱

شوکه شدن محمد صلاح از نتایج رای‌گیری توپ طلای ۲۰۲۱

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، پیش از اعلام نتایج نهایی برنده توپ طلای ۲۰۲۱ بود که بسیاری از فوتبال‌دوستان معتقد بودند محمد صلاح یکی از شانس‌های اصلی کسب این جایزه است.
با این حال، این جایزه ارزشمند برای هفتمین بار به لیونل مسی رسید و محمد صلاح در رده‌بندی توپ طلا در رده هفتم قرار گرفت تا تعجب بسیاری را به همراه داشته باشد.
این بازیکن مصری خودش هم نیز باور نداشت که با توجه به عملکردی خوبی که ارائه کرده، چنین جایگاه پایینی را در این رده‌بندی به خودش اختصاص دهد.

صلاح در گفتگو با تلوزیون مصر و کانال DMC اظهار داشت: «این که رتبه بهتری در توپ طلا به دست نیاوردم من را شوکه کرد اما حرفی نیست که بتوانم در این باره بزنم. هیچکس در دنیا انتظار نداشت که من هفتم شوم اما این اتفاقی است که رخ داده است.»

او همچنین درباره غیبتش در ترکیب ۱۱ نفره برتر سال فیفا گفت: «من توهم توطئه ندارم اما شاید انتخاب‌های غیردقیقی صورت گرفت و بسیاری از کشورها هستند که شناخت فوتبالی کافی ندارند. من نمی‌دانم انتخاب آنها بر چه اساسی بود اما توهم توطئه هم ندارم.»

این ستاره لیورپول تاکید کرد که حس نمی‌کند کسی با او مشکل شخصی دارد و اضافه کرد: «من این احساس را ندارم که چنین اتفاقی در واقع اقدامی علیه من بوده، خصوصا شرایطی که در انتخاب تیم برتر فیفا به وجود آمد اما این واقعیتی است که باید با آن کنار بیاییم.»
صلاح در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین بازی فوتبالش تا به حال چه دیداری بوده گفت: «مهم‌ترین بازی‌ای که در زندگی‌ام در آن به میدان رفته‌ام، بازی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ برابر کونگو بوده، خوشحالی من پس از گل پیروزی‌بخش در آن بازی باورنکردنی بود.»

  رقابت تنگاتنگ دو تیم ایران و روسیه بر سر قهرمانی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان