• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اظهارنظر پابلو ماری درباره‌ی مربیگری میکل آرتتا

اظهارنظر پابلو ماری درباره‌ی مربیگری میکل آرتتا

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، برخی نقل و انتقالات زیرکانه و البته برنامه بلندمدت میکل آرتتا باعث شده که آرسنال در این فصل روزهای خوبی را تجربه کند و حالا هواداران این تیم امیدوار هستند که تیم‌شان در پایان فصل در جمع چهار تیم بالای جدول قرار گرفته و نهایتاً سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

پابلو ماری، مدافع اسپانیایی که در نقل و انتقالات ژانویه به شکل قرضی از آرسنال به اودینزه نقل مکان کرد حالا به تمجید از میکل آرتتا پرداخته و می گوید: “باید بگویم او یکی از بهترین مربیان جهان است زیرا وقتی برنامه ای برای ما تعیین می‌کرد من هیچ‌گاه مثل آن را ندیده بودم. اینکه چگونه راه حل هایی برای ما پیدا می‌کند و شرایط را برای مان آسان می کند. این یعنی او مربی شگفت انگیزی است.
این که به شما ابزاری بدهم تا بازی را به شکل راحت‌تر انجام دهید شگفت انگیز است زیرا وقتی به زمین می روید کارهایی که باید انجام دهید را از قبل در ذهن خود دارید. او ابزاری را در اختیار من قرار داد که به واسطه آن بتوانم سه، چهار ثانیه قبل از رسیدن توپ به خودم بفهمم که باید چه کاری انجام دهم و اینکه فرصت داشته باشم برای اقدام بعدی فکر کنم. من حالا راحت تر فوتبال بازی می‌کنم و می‌توانم نوع دیگری از گزینه‌ها را داشته باشم که قبلاً هرگز آنها را ندیده بودم. من اکنون به خاطر آرتتا سطح دیگری دارم.”

 

  پرویز پرستویی: لقب پهلوانی شایسته رسول خادم است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان