• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • زی‌روبرتو آمادگی خودش را برای بازی در تیم منچسترسیتی اعلام می‌کند

زی‌روبرتو آمادگی خودش را برای بازی در تیم منچسترسیتی اعلام می‌کند

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه” در روزهای اخیر تصاویری از فیزیک بدنی آماده زی‌روبرتو منتشر شد که واکنش‌های بسیاری را به‌همراه داشت.
بسیاری از فوتبال‌‌دوستان با دیدن تصاویر این ملی‌پوش سابق برزیل باور نمی‌کردند که او در حال حاضر ۴۷ ساله باشد و چنین بدن آماده‌ای را در طول این مدت حفظ کرده باشد.
با این حال تصاویر منتشر شده در صفحه اینستاگرام او نشان می‌دهد که سعی کرده همچنان به ورزش ادامه دهد و سبک زندگی سالمی را در دستور کار داشته باشد.
زی‌روبرتو در گفت‌وگو با اسکای اسپورت در این‌باره اظهار کرد: «من دیگر فوتبالیست نیستم اما همچنان سعی می‌کنم از بدنم و سلامتی‌ام مراقبت کنم. سعی دارم درست زندگی کنم و داشتن این سبک از زندگی بهترین میراثی است که می‌توانم برای نسل بعدی مردم و بازیکنان باقی بگذارم. این برای من بسیار مهم است.»

این هافبک برزیلی در طول دوران فوتبالش نیز همین روند را داشت و توانست تا ۴۳ سالگی در میادین حضور داشته باشد.
او افتخارات بسیاری را در کارنامه‌اش به ثبت رساند که شامل دو قهرمانی کوپا آمریکا با برزیل، قهرمانی لیگ قهرمانان با رئال مادرید و چهار قهرمانی در بوندس‌لیگا با بایرن مونیخ است.
زی‌روبرتو با اشاره به آمادگی بالای بدنی خود گفت: «من هرگز دست از تمرین کردن برنداشته‌ام. اگر همین امروز بخواهم پیراهن سیتی را بر تن کنم، اطمینان دارم با فیزیک بدنی و سبک بازی‌ای که دارم می‌توانم به‌راحتی در مرکز خط میانی برای آنها بازی کنم چون آنها تیمی هستند که هرگز مالکیت توپ را از دست نمی‌دهند.»

  پیشنهاد ۱۰ میلیون پوندی باشگاه برنلی برای جذب سردار آزمون

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان