• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • درخواستی که ژاوی از بازیکنان بارسلونا کرد

درخواستی که ژاوی از بازیکنان بارسلونا کرد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، چندی پیش بود که بعد از نتایج ضعیف بارسلونا تحت هدایت رونالد کومان بالاخره صبر سران باشگاه کاتالانی به پایان رسید و آنها سرمربی هلندی را برکنار کردند. همانطور که انتظار می‌رفت بعد از اخراج کومان، بارسلونا به سراغ ژاوی رفت و بعد از کش و قوس‌های فراوانی که وجود داشت توانست این ستاره سابق خود را به نوکمپ بازگرداند.

هفته‌های ابتدایی حضور ژاوی در بارسلونا بسیار دشوار سپری شد و حذف از لیگ قهرمانان اروپا نیز باعث شد انتقاداتی نسبت به این سرمربی جوان مطرح شود. با این حال ژاوی رفته رفته اوضاع را تغییر داد به طوری که حالا بسیاری از هواداران بارسلونا به آینده تیم‌شان با او بسیار امیدوار هستند.

رفته‌رفته ایده های ژاوی بیشتر در بازی بارسلونا مشاهده می شود. در همین راستا موندو دیپورتیوو گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که سرمربی جوان بلوگرانا از بازیکنان تیمش درخواست کرده که شوت های بیشتری را از پشت محوطه جریمه روانه دروازه حریفان کنند و انتظار دارد که در دیدارهای آینده نتایج این اتفاق را مشاهده کند. البته بارسا همین حالا نیز نسبت به ابتدای فصل و دوران مربیگری رونالد کومان در این تیم، آمار شوتزنی به مراتب بهتری را به ثبت رسانده است.

  مهدی تاج: شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی با حضور زنان در ورزشگاه‌ها موافق کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان