ورود لیونل مسی به بارسلونا

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، پاری سن ژرمن دیشب با درخشش لیونل مسی و پاس های طلایی این بازیکن به کیلیان امباپه با نتیجه ۱-۳ از سد سنت اتین گذشته و جایگاه خود در صدر جدول لیگ یک فرانسه را مستحکم تر کرد. اما بلافاصله بعد از پایان این دیدار بود که لیونل مسی با پرواز اختصاصی خود راهی شهر بارسلونا شده و ساعتی بعد به محل اقامت سابق خود در اسپانیا رسید.
به نظر می رسید لیونل مسی برای برپایی مهمانی تولد همسر خود آنتونلا به بارسلونا سفر کرده و خیلی زود و بعد از اتمام مراسم دوباره راهی پاریس خواهد شد. اغلب دوستان این ستاره ۳۴ ساله هنوز در بارسلونا سکونت دارند و به همین علت او این شهر را برای برپایی مراسم تولد همسرش انتخاب کرده است.
اما به نظر می رسد لیونل مسی اینقدر سریع بعد از پایان مسابقه پاری سن ژرمن مهیای سفر شده که نرسیده حتی لباس خود را عوض کند و با گرمکن منقش به آرم باشگاه فرانسوی راهی شهر بارسلونا شده است. تماشای تصویری از لیونل مسی با آرم پاری سن ژرمن آنهم در شهر بارسلونا اصلا برای هواداران این تیم خوشایند نبوده و یادآور خاطرات تلخ جدایی غیرمنتظره بهترین گلزن تاریخ بلوگرانا در تابستان سال گذشته بود.

 

  خرید جدید بارسا، با وجود گلزنی برای اتلتیکو پارانائنزه نتوانست مانع حذف این تیم از جام لیبرتادورس شود

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان