• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • میزبان فینال لیگ قهرمانان مشخص شد

میزبان فینال لیگ قهرمانان مشخص شد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، حمله روسیه به اوکراین باعث شد که گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره تغییر محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان در ۲۴ ساعت گذشته صورت بگیرد.
حالا یوفا به صورت رسمی اعلام کرد که میزبانی فینال این رقابت‌ها از روسیه گرفته شده و این دیدار در تاریخ ۲۸ می ۲۰۲۲ در شهر پاریس برگزار خواهد شد.
ورزشگاه استادو فرانس پاریس که آخرین بار ۱۶ سال قبل میزبان فینال لیگ قهرمانان بود که با پیروزی بارسلونا برابر آرسنال به پایان رسید، حالا بار دیگر میزبان یکی از جذاب‌ترین و پرتماشاگرترین دیدارهای فوتبال اروپا خواهد بود.

کمیته اجرایی یوفا ساعاتی قبل جلسه‌ای اضطراری برگزار کرده و این تصمیم را با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی اعلام کرد.
در این بیانیه آمده: «کمیته اجرایی یوفا تصمیم گرفت محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان فصل ۲۲-۲۰۲۱ را از سن پترزبورگ به ورزشگاه استادو فرانس تغییر دهد. این بازی روز شنبه ۲۸ می برگزار خواهد شد. یوفا از امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه، به خاطر حمایت شخصی و تعهدی که به این رقابت ارزشمند فوتبال باشگاهی اروپا داشت تا بتوانیم در این شرایط بحرانی این بازی را در فرانسه برگزار کنیم سپاسگزار است.»
آنها همچنین با ابراز حمایت از اوکراین ادامه دادند: «یوفا در کنار دولت فرانسه به صورت کامل از تلاش‌ها برای نجات بازیکنان فوتبال و خانواده‌هایشان در اوکراین که حالا با خطر جدی فاجعه انسانی روبرو هستند حمایت می‌کند.»
یوفا همچنین در این بیانیه اعلام کرد که دیدارهای تیم‌های باشگاهی اوکراین و روسیه و تیم‌های ملی این دو کشور از این به بعد و تا اطلاع ثانوی در زمین بی‌طرف برگزار خواهد شد.

  مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا برگزار شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان