• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • جریمه میلیونی کنعانی زادگان در قطر

جریمه میلیونی کنعانی زادگان در قطر

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، محمدحسین کنعانی‌زادگان که امسال یکی از نفرات ثابت و همیشگی الاهلی در مسابقات لیگ ستارگان قطر بوده، در دیدار هفته قبل برابر السد که منجر برد ۸ بر و قهرمانی حریف‌شان شد، کارت قرمز گرفت و خیلی زود از زمین بیرون رفت.

کنعانی‌زادگان که در تمام ۱۹ مسابقه اخیرشان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در دقیقه ۲۵ دیدار هفته قبل مقابل السد و در زمانی که بازی یک بر صفر پیش می‌رفت، بعد از دفع توپ از روی خط دروازه خودی مرتکب خطای هند پنالتی شد و کارت قرمز مستقیم گرفت.
ملی‌پوش ایرانی الاهلی پس از اینکه داور دیدار مقابل السد بازبینی ویدئویی انجام داد، کارت قرمز گرفت تا نتواند تیمش را در بازی هفته بیستم برابر الشمال پایین جدولی همراهی کند ولی با این وجود کمیته انضباطی لیگ ستارگان قطر کنعانی‌زادگان را با محرومیت و جریمه سنگین مواجه کرده است.

بنابر اعلام کمیته انضباطی لیگ ستارگان قطر، کنعانی‌زادگان بخاطر اتفاقاتی که در دیدار مقابل السد افتاد و کارت قرمزی که دریافت کرد، یک مسابقه اجازه همراهی تیمش را نخواهد داشت و با جریمه سنگین ۲۰ هزار ریالی (حدود ۱۴۰ میلیون تومان) مواجه شده است.

کنعانی‌زادگان علاوه بر اینکه باید این جریمه سنگین را پرداخت کند، فردا شب برای نخستین بار نمی‌تواند تیم الاهلی را در فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ ستارگان قطر و بازی مقابل الشمال همراهی کند.

  دو گام تا صعود به جام جهانی توسط تیم های ملی بسکتبال سه نفره دختران و پسران ایران

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان