مازاد بودجه دولتی در کالیفرنیا ممکن است بیش از میلیاردها دلار باشد

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، فرماندار گاوین نیوسام در ارائه بودجه ژانویه خود گفت که دولت وی مازاد بودجه ۴۵ میلیارد دلاری را پیش بینی کرده بود، اما به روز رسانی اخیر از دفتر تحلیل قانونگذاری نشان می‌دهد که ممکن است مبلغ میلیاردها بیشتر از این باشد.

با شروع فصل مالیات و جمع آوری درآمد کالیفرنیا، به نظر می رسد مازاد بودجه ایالت در حال افزایش است.

در به روز رسانی فوریه، دفتر تحلیل قانونگذاری ایالتی اعلام کرد که احتمال زیادی وجود دارد که پول جمع آوری شده از درآمد شخصی، فروش و مالیات شرکت ها از درآمدهای پیش بینی شده فرماندار بین ۶ تا ۲۳ میلیارد دلار فراتر رود.

در به روز رسانی، تحلیلگران نوشتند: «اگرچه ما در نیمه راه سال مالی هستیم، اما ابهامات زیادی باقی مانده است، زیرا مهمترین ماه جمع آوری (آپریل) هنوز در پیش است.

آنها همچنین خاطرنشان کردند که هنوز به احتمال زیاد قانونگذاران ایالتی مجبور خواهند شد محدودیت بودجه ایالت را در نظر بگیرند که میزان درآمد مالیاتی ایالت را محدود می کند.

رهبران قانونگذار در مجلس و سنا هفته گذشته در مورد این موضوع بحث کردند.

اگر تصمیمات ایالت به حد مجاز برسد، یکی از گزینه‌های جمع‌آوری بیش از حد مالیات می‌تواند تخفیف به مالیات دهندگان یا آنچه که سال گذشته به عنوان محرک استیت طلایی شناخته می‌شد، باشد، اما رهبران قانون‌گذار می‌گویند هنوز زود است که بگوییم این امکان وجود دارد یا خیر.

  تصادف مرگبار با عابر پیاده در اوکلند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان