• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • توافق خانواده عبدالحق نوری، ستاره سابق آژاکس، برای دریافت غرامت ۷٫۸۵ میلیون یورویی از این باشگاه

توافق خانواده عبدالحق نوری، ستاره سابق آژاکس، برای دریافت غرامت ۷٫۸۵ میلیون یورویی از این باشگاه

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، نوری یکی از هافبک‌های باشگاه آژاکس بود که اولین بازی‌اش در تیم بزرگسالان را در فصل ۱۷-۲۰۱۶ انجام داد اما دوران فوتبال او خیلی زود به پایان رسید.

این بازیکن در جریان یکی از دیدارهای پیش فصل برابر وردربرمن در تور اتریش در سال ۲۰۱۷ در حالی که در زمین حضور داشت دچار حمله قلبی شد.

علیرغم این که عملیات احیا در زمین صورت گرفته و این بازیکن به سرعت به بیمارستان منتقل شد اما صدمه جدی و دائمی مغزی به نوری وارد شد.

آژاکس بعدها تایید کرد که تجهیزات پزشکی حاضر در زمین بازی و اقدامات پزشکی انجام شده برای او کافی نبوده و همین باعث شده که شرایط فعلی برای این بازیکن به وجود بیاید.

حالا باشگاه آژاکس اعلام کرده که با خانواده نوری به توافق رسیده و قرار است مبلغی را به عنوان غرامت به آنها پرداخت کند.

ادوین فن در سار، مدیر باشگاه آژاکس، با انتشار بیانیه‌ای اظهار داشت:« ما متوجه هستیم که ضربه‌ای که به عبدالحق و نزدیکانش خورده به پایان نرسیده است. این شرایط بسیار سخت و ناراحت‌کننده است و ما هم در آژاکس همین احساس را داریم.»

فن در سار در ادامه اضافه کرد:« ما اقدام خانواده نوری را در نگهداری روز و شب از او با عشق و توجه بسیار تحسین می‌کنیم. هربار که به ملاقاتش رفتم، این خانواده با روی باز از من استقبال کرد. این شامل سایر همکاران ما در آژاکس هم می‌شود و از این بابت بسیار سپاسگزاریم.»

آژاکس پس از این اتفاق نیز همچنان دستمزد این بازیکن را پرداخت می‌کرد اما نهایتا در سال ۲۰۲۰ قرارداد نوری را فسخ کرده بود.

  مهدی قایدی، کاندیدای کسب عنوان بهترین بازیکن ماه اکتبر لیگ امارات

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان