• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • شبکه‌ اجتماعی ترامپ در لیست محبوب ترین‌ اپ‌های اپ استور

شبکه‌ اجتماعی ترامپ در لیست محبوب ترین‌ اپ‌های اپ استور

پیام جوان: این اپلیکیشن نیمه شب دیروز به وقت محلی در آمریکا در اپ استور شرکت اپل قرار گرفت و چند ساعت بعد به صدر نرم افزارهای رایگان محبوب این فروشگاه صعود کرد.
نرم افزار شبکه اجتماعی ترامپ موسوم به تروث روز یکشنبه در اپ استور اپل عرضه شد و از آن زمان در صدر بارگذاری‌های این فروشگاه آنلاین قرار گرفته است.

به گزارش ایتنا از مهر، ترامپ پس از اینکه از حضور در شبکه‌های اجتماعی منع شد، قصد داشت شبکه اجتماعی اختصاصی خود را راه اندازی کند و حالا این طرح را عملیاتی کرده است.

این اپلیکیشن نیمه شب دیروز به وقت محلی در آمریکا در اپ استور شرکت اپل قرار گرفت و چند ساعت بعد به صدر نرم افزارهای رایگان محبوب این فروشگاه صعود کرد. افرادی که از قبل نصب این نرم افزار را سفارش داده بودند، به طور خودکار شاهد بارگذاری آن بوده‌اند.

بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که یا در ثبت نام برای ایجاد یک حساب کاربری با مشکل مواجه شده‌اند یا با این پیام به لیست انتظار اضافه شده‌اند: به دلیل تقاضای زیاد، ما شما را در لیست انتظار خود قرار داده‌ایم. این نرم افزار ابتدا برای افرادی در دسترس بوده که برای استفاده آزمایشی از آن دعوت شده بودند.

  با بروزرسانی‌های جدید مایکروسافت و گوگل، کپی و پیست کردن محتوا بر روی مرورگرها آسان‌تر می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان