• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • شروع تغییرات در تیم ملی فوتبال ایران

شروع تغییرات در تیم ملی فوتبال ایران

پیام جوان: به گزارش مهر، هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تنها چند هفته پس از صعود زودهنگام تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تصمیم به عزل موقت ولی قاطع شهاب‌الدین عزیزی خادم گرفت تا سرپرست این مجموعه را میرشاد ماجدی بر عهده بگیرد.

آغاز به کار ماجدی در اتاق ریاست فدراسیون فوتبال، ایجاد تغییرات اساسی در بخش‌های اجرایی را نیز بر سر زبان‌ها انداخته است تا بعضی از نزدیکان رئیس معزول را از مجموعه اجرایی و اداری فدراسیون کنار بگذارند.

او که سابقه فوتبالی در کارنامه ورزشی خود را به عنوان بازیکن شاهین، استقلال و تیم ملی فوتبال دارد از حضور بعضی افراد در اردوهای تیم ملی ایران رضایت ندارد.

ماجدی همچون چند تن دیگر از اعضای هیأت رئیسه نسبت به انتخاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی ایران اعتراض داشت اما شهاب الدین عزیزی خادم تصمیم گرفت او را در این پست قرار دهد و توجهی به این اعتراض‌ها نداشته باشد.

از قرار معلوم ماجدی هیچ تمایلی به ادامه حضور خورشیدی در این پست ندارد و قصد دارد نخستین تغییر خود در چارت اجرایی تیم ملی بزرگسالان را با کنار گذاشتن خورشیدی انجام دهد.

با این حال احتمال می‌رود خورشیدی طبق قرارداد با فدراسیون فوتبال تا پایان بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند اما پس از آن هیچ شانسی برای ماندن ندارد و باید همراه با چند تن دیگر از جمع ملی‌پوشان جدا شود.

  جهانبخش، یکی از ۱۱ بازیکن اصلی فاینورد مقابل ایگلز

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان