لایحه نصب دوربین‌های کنترل سرعت برای سه شهر بی اریا

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، دلایل زیادی برای وقوع تصادفات وجود دارد، اما قانونگذاران فکر می کنند سرعت غیرمجاز یکی از بزرگترین دلایل است.

به همین دلیل است که لایحه مجمع ۲۳۳۶ – که توسط نمایندگان مجلس فیل تینگ و لورا فریدمن  ارائه شده است – شهرهایی مانند سن حوزه، سن فرنسیسکو، اوکلند و لس آنجلس را ملزم می‌کند تا دوربین‌های کنترل سرعت را در مکان‌هایی با حجم بالا نصب کنند تا باعث شوند رانندگان سرعت خود را کاهش دهند.

در سن حوزه تعداد تلفات رانندگی تا کنون در سال جاری باعث شده تا حداقل ۱۶ نفر جان خود را از دست بدهند.

سام لیکاردو شهردار سن حوزه از این لایحه حمایت می کند.

او گفت: «در طول سال گذشته در سن حوزه شاهد افزایش هشداردهنده تلفات ترافیکی بوده‌ایم که اغلب علت آن سرعت بیش از حد بوده است. تلفات حیرت انگیزی که در خیابان های خود می بینیم یک تراژدی قابل پیشگیری است. من از لایحه لورا فریدمن عضو مجلس حمایت می‌کنم که به شهرهایی مانند ما اجازه می‌دهد دوربین‌های ایمنی سرعت را برای نجات جان‌ها و ایمن نگه‌داشتن خیابان‌هایمان مستقر کنیم.»

این لایحه یک برنامه آزمایشی پنج ساله را در شش شهر ایجاد می کند – فیل تینگ، عضو مجلس سن فرنسیسکو، نویسنده مشترک این لایحه است.

این لایحه همچنین می‌گوید که اگر دوربین‌ها در ۱۸ ماه اول تخلفات سرعت را ۲۵ درصد کاهش ندهند، شهر باید علائم بازخورد سرعت را نصب کند و  شکل خیابان‌ها را برای ایمن تر کردن آن‌ها تغییر دهد.

اعضای مجمع می‌گویند بیش از ۷۰ درصد از تلفات شهر فقط در ۱۲ درصد از خیابان‌ها رخ می‌دهد. این خیابان‌ها مناطقی هستند که این دوربین ها هدف قرار می دهند.

  سرپرست بعدی Stockton Unified School انتخاب شد

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان