• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • فرانکی دی یونگ: از شنیدن خبر جدایی لیونل مسی شوکه شدم

فرانکی دی یونگ: از شنیدن خبر جدایی لیونل مسی شوکه شدم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، چند ماه از جدایی غیرمنتظره لیونل مسی از بارسلونا و انتقال این ستاره آرژانتینی به پاری سن ژرمن سپری شده و هنوز اخبار حول محور مسی در بارسلونا است. فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی و جوان بارسلونا روایت جالبی از لحظه شنیدن خبر جدایی این بازیکن داشته و البته لیونل مسی را بهترین بازیکن جهان خطاب کرده است.

فرانکی دی یونگ گفت: “ابتدا تصور می کردم این اخبار حقیقت ندارد. داشتم پدر و برادرم را از فرودگاه می‌بردم که پیامی با این مضمون برای من آمد؛ لیونل مسی در حال جدایی از بارسلونا است. دقایقی بعد اخباری دریافت کرده و متوجه شدم این خبر واقعیت دارند. اگرچه در تمام تابستان شایعاتی در این رابطه وجود داشت، اما من هرگز این اخبار را جدی نگرفتم و در ابتدا باور جدایی لیونل مسی آسان نبود. بنابراین وقتی این اتفاق رخ شوکه شدم.

لیونل مسی نماد باشگاه بود، بنابراین وقتی او تیم را ترک کرد ضربه بزرگی به همه وارد شد. ما هنوز هم دلتنگ او هستیم و وقتی مثل او دیگر در باشگاه نباشد، ناگهان اوضاع بسیار متفاوت می شود. هر وقت چنین بازیکنی در تیم خود دارید، فقط سعی می کنید تا جایی که ممکن است او را در زمین پیدا کنید و بازی حول محور او شکل می گیرد. بنابراین هنگام جدایی چنین بازیکنان شما باید خود را به‌عنوان بازیکن با شرایط جدید تطبیق دهید و این روند هنوز در حال انجام است.

من فکر می‌کنم لیونل مسی تقریبا در همه ابعاد فوتبال بهترین است. چه در تمام کردن، چه در موقعیت‌یابی یا سایر موارد، لیونل مسی بهترین بود. هیچ ستایشی در مورد او اغراق آمیز نیست و به نظر من او بهترین بازیکن جهان است.”

  اقدام قابل تحسین سرمربی تیم بسکتبال سن‌آنتونیو اسپرز

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان