• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • وضعیت کشتی‌گیران ایرانی در نیمه نهایی تورنمنت بلغارستان

وضعیت کشتی‌گیران ایرانی در نیمه نهایی تورنمنت بلغارستان

پیام جوان: ۳ کشتی گیر ایران با برتری مقابل رقبایشان راهی دیدار نیمه نهایی تورنمنت بلغارستان شدند.

به گزارش ایسنا، رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف طی روزهای روزهای ۲۸ بهمن لغایت اول اسفند ماه در بلغارستان درحال برگزاری است.

در پایان رقابت های نوبت صبح ۴ وزن نخست کشتی آزاد ، مصطفی قیاسی در ۷۹ کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافت، یوسف کامرانی در ۷۰ و مهدی حاجیلوئیان در ۹۲ کیلوگرم نیز با شکست مقابل رقبایشان باید منتظر صعود رقیبان به فینال باشند تا بتوانند در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کنند و داریوش حضرتقلی زاده نیز در ۶۱ کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت‌.

در کشتی فرنگی نیز میثم دلخانی در ۶۳ کیلوگرم و علیرضا مهمدی در ۸۲ کیلوگرم راهی نیمه نهایی شدند و سید آرش نگهداری در ۵۵ و علیرضا عبدولی در ۷۲ کیلوگرم نیز مقابل رقبایشان تن به شکست دادند و برای حضور در گروه بازنده ها باید منتظر صعود رقبای خود به فینال باشند.

کشتی آزاد:
در وزن ۶۱ کیلوگرم داریوش حضرتقلی زاده در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ مغلوب کولسنیک از مولداوی شد و با توجه به شکست این حریف مقابل راویندر از هند در مرحله یک چهارم نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۷۰ کیلوگرم یوسف کامرانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۱ از سد ویسیلی از مقدونیه گذشت وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رمضمان رمضان اف از بلغارستان با نتیجه ۱۱ بر ۱ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

  حسین یزدانی، پرمدال‌ترین کشتی گیر تاریخ ایران درباره بازگشت خود به تشک به هوادارانش اطمینان داد

در وزن ۷۹ کیلوگرم مصطفی قیاسی در دور نخست با با نتیجه ۱۱ بر صفر حسن از بلغارستان را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل میرزاگالیف از قزاقستان با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل استینوف در حالی که ۷ بر ۱ پیش بود با توجه به سه اخطاره شدن این حریف روس به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف علی شعبان اف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس می رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم مهدی حاجیلوئیان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۲ مقابل نورماگمدوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان شکست خورد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

کشتی فرنگی:
در وزن ۵۵ کیلوگرم سید آرش نگهداری پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل دریدی از الجزایر با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست خورد و حریف وی در مرحله نیمه نهایی حضور دارد و در صورت حضور این کشتی گیر الجزایری در دیدار فینال، نگهداری راهی گروه شانس مجدد خواهد شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر دیمیتریجویچ از صربستان را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه و در صورت گذر از این حریف در درو دوم با نتیجه ۷ بر ۳ کانیبک اولو از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

  کشتی‌گیر صربستانی جانشین محمدعلی گرایی در جایزه بزرگ مسکو شد

در وزن ۷۲ کیلوگرم علیرضا عبدولی در دور نخست با نتیجه ۸ بر ۱ پورتمانن از سوئیس را مغلوب کرد و در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب علی ارسلان کشتی گیر کشورمان از صربستان شد، ارسلان هم اکنون در مرحله نیمه نهایی حضور دارد و در صورت حضور وی در دیدار فینال، عبدولی به گروه بازنده ها راه خواهد یافت تا برای کسب مدال برنز تلاش کند.

در وزن ۸۲ کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۱ کیسمونی از مجارستان را مغلوب کرد و در دور سوم نیز با نتیجه ۸ بر ۱ از سد آسیکیف از قرقیزستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان