• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واکنش مدیر ورزشی بایرن مونیخ به اظهارات اخیر لوتار ماتئوس

واکنش مدیر ورزشی بایرن مونیخ به اظهارات اخیر لوتار ماتئوس

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، ترکیب خط دفاعی بایرن مونیخ در فصل جاری و پس از جدایی داوید آلابا و ژروم بواتنگ متفاوت با فصول گذشته است و این تیم پس از ۲۲ بازی در بوندس‌لیگا ۲۵ گل دریافت کرده، از جمله ۴ گلی که شنبه، بوخوم وارد دروازه این تیم کرد.

نیکولاس زوله، دایوت اوپامکانو و لوکاس هرناندز مدافعان اصلی بایرن هستند و البته لوکاس به دلیل مصدومیت آلفونسو دیویس، در بازی برابر بوخوم مدافع چپ بود.

کمتر کسی تصور می‌کرد بایرن در این بازی ۴ گل دریافت کند و لوتار ماتئوس اسطوره باشگاه نیز از این شکست حیرت زده است.

او به اسپورت بیلد گفت:« فکر می‌کنم برخی خریدهای باشگاه هنوز نتوانسته‌اند توانایی‌های خود را نشان دهند. اشاره من مخصوصا به اوپامکانو است. برای او رقم بالایی هزینه شده ولی در بیشتر بازی‌ها او را لرزان و نامطمئن دیده‌ام و این را به نفرات کناری‌اش نیز انتقال می‌دهد. برای یک مدافع بد است که ترس و اضطراب را به هم‌تیمی‌هایش منتقل کند. برابر بوخوم او اشتباهات بزرگی داشت.»

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ شب گذشته به اظهارات اخیر لوتار ماتئوس واکنش نشان داد و به شبکه تلویزیونی “DAZN” گفت:« البته که لوتار باید چیزی بگوید. او یک کارشناس فوتبال است. من اما به آنچه که ماتیوس می‌گوید علاقه‌ای ندارم و برایم مهم نیست. ما در کنار بازیکنان‌مان می‌ایستیم و با آنها صحبت می‌کنیم.»

ماتیوس اما در جواب مدیر ورزشی بایرن به نشریه آلمانی بیلد گفت:« وظیفه من به‌عنوان یک تحلیل‌گر ارزیابی عملکرد تیم در دیدارهای مختلف است. حسن صالح حمیدزیچ، یولیان ناگلزمان و یاشوا کیمیچ با اظهارات انتقادی خود پس از بازی با بوخوم، خودشان تأیید کردند که بایرن در آن بازی خوب نبود. با مشاهده واکنش تند صالح حمیدزیچ به اظهارات من، می‌بینید که حرف‌هایم باعث ناراحتی او شده است. انتقادات از خط دفاعی بایرن حسن را آزار می‌دهد چون می‌داند که حقیقت چیست.»

  تمایل تن هاخ به ربودن اورلین شوآمنی از چنگ بایرن مونیخ

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان