• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رویارویی دو باشگاهی که زمانی دیه‌گو مارادونا برای‌شان بازی می‌کرد

رویارویی دو باشگاهی که زمانی دیه‌گو مارادونا برای‌شان بازی می‌کرد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بارسلونا تیم سوم گروه E لیگ قهرمانان اروپا و ناپولی تیم دوم گروه C لیگ اروپا امشب از ساعت ۲۱:۱۵ در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. نکته جالب این که بارسلونا و ناپولی هردو تیم‌هایی بودند که دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال جهان و آرژانتین در آن‌ها بازی کرد.

روش برگزاری اولین مرحله حذفی مسابقات لیگ اروپا کمی تغییر کرده و به‌جای مرحله یک‌شانزدهم، شاهد مرحله پلی‌آف خواهیم بود، به این شکل که تیم‌های سوم گروه‌های هشت‌گانه لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم‌های دوم گروه‌های هشت‌گانه لیگ اروپا خواهند رفت. سپس تیم‌هایی که از این مرحله پلی‌آف گذر می‌کنند وارد مرحله یک‌هشتم نهایی خواهند شد و به مصاف تیم‌های صدرنشین گروه‌های هشت‌گانه لیگ اروپا خواهند رفت.

این اولین حضور بارسا در لیگ اروپا(یوفای سابق) از سال ۲۰۰۴ است و باید برابر تیم دوم لیگ ایتالیا قرار بگیرد.

لوچانو اسپالتی سرمربی ناپولی در مورد این بازی گفت:« در صورت غیبت احتمالی ویکتور اوسیمن، فکر نمی کنم به خاطر فقدان یک بازیکن، ما ضعیف شویم. ترکیب دو تیم آنقدر قوی است که بودن یا نبودن یک بازیکن تفاوتی ایجاد نمی کند. فقط یک بازیکن بود که می توانست تفاوت را رقم بزند اما او بازی را از بهشت می بیند؛ منظورم مارادونا است. مطمئنم او در ابتدا اعلام بی طرفی می کند اما همچون همیشه تغییر موضع می دهد و طرفدار ناپولی خواهد بود. مارادونا از بهشت، ما را حمایت خواهد کرد.»

 

  رقابت تنگاتنگ دو تیم ایران و روسیه بر سر قهرمانی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان