حکم الزام استفاده از ماسک در شهرستان ساکرامنتو برداشته شد

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، از آنجایی که کالیفرنیا قانون الزام استفاده از ماسک در سراسر ایالت خود برای افراد واکسینه شده را پایان داده، شهرستان ساکرامنتو نیز از این روند پیروی می کند.

مقامات بهداشت عمومی شهرستان ساکرامنتو در یک اعلامیه رسمی روز چهارشنبه گفتند که دستور بهداشتی مبنی بر اینکه همه افراد، صرف نظر از وضعیت واکسیناسیون خود، در محیط‌های سرپوشیده از ماسک استفاده کنند، لغو خواهد شد.

دکتر اولیویا کسیریه، افسر بهداشت شهرستان ساکرامنتو، گفت در حالی که این دستور – که از ۲۹ جولای سال گذشته اجرا شده بود – لغو شده است، ساکنان همچنان باید دستورالعمل‌های وزارت بهداشت عمومی کالیفرنیا را دنبال کنند. به گفته مقامات بهداشتی ایالتی، پوشیدن ماسک برای همه افراد در مکان هایی مانند مدارس، مراکز مراقبت های بهداشتی، مراکز بازداشت و حمل و نقل عمومی همچنان لازم است.

مقامات می‌گویند: لطفاً به خاطر داشته باشید که برخی از افراد ممکن است به دلایل مختلف به استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی ادامه دهند، حتی اگر واکسینه شده باشند. ممکن است فردی دچار نقص ایمنی باشد و ترجیح دهد ماسک بزند، یا یکی از اعضای خانواده اش دچار نقص ایمنی باشد یا برای واکسینه شدن خیلی جوان باشد. لطفاً در مورد اعضای جامعه و تصمیماتی که برای محافظت از خود می گیرند مهربان و با وجدان رفتار کنید.

موارد COVID-19 در سراسر ایالت از اوایل ژانویه کاهش یافته است و بستری شدن در بیمارستان در بیشتر مناطق یا متوقف شده و یا کاهش یافته است. مقامات بهداشتی ایالتی در بیانیه مطبوعاتی هفته گذشته گفتند که به دنبال افزایش آمار کلی امیکرون در کشور، این ایالت شاهد کاهش ۶۵ درصدی در نرخ ابتلا بود.

  مشاغل مرکز شهر سن حوزه همچنان به مبارزات خود برای بقا ادامه می‌دهند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان