• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • نهایی شدن توافق با میگوئل آندرس پس از مطرح شدن مسائل مالی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت

نهایی شدن توافق با میگوئل آندرس پس از مطرح شدن مسائل مالی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت

پیام جوان: به گزارش مهر، چندی پیش بود که خبر حضور «میگوئل آن درس» مربی اسپانیایی در تیم ملی فوتسال ایران و توافقش با وحید شمسایی سرمربی تیم ایران منتشر شد. میگوئل با سابقه کار در باشگاه‌های بارسلونا و اینترمووی‌استار اسپانیا و تیم‌های ملی هلند، آلمان و آذربایجان اصلی ترین گزینه شمسایی به عنوان مربی تمرین دهنده در تیم ایران بود.

شمسایی از طریق شهاب سفال منش دستیار ایرانی خود با میگوئل توافق کرده بود که این مربی اسپانیایی به صورت پاره وقت ایران را در اردوها و تمرینات آماده سازی همراهی کند. در واقع مقرر شده بود میگوئل برای بازی‌های مقدماتی قهرمانی آسیا و همچنین مسابقات مرحله نهایی این رقابت‌ها روی نیمکت ایران بنشیند اما در حال حاضر همه چیز در ابهام قرار دارد.

بعد از آنکه شمسایی خواسته‌ها و شروط میگوئل را در جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال مطرح کرد، با بعضی از درخواست‌های مربی سابق بارسلونا مخالفت و مقرر شد تا شمسایی دور جدیدی از مذاکرات را با او آغاز کند.

پیگیری‌های مهر نشان می‌دهد میگوئل از بعضی از بندهایی که فدراسیون فوتبال ایران قصد دارد در قراردادش ثبت کند، رضایت ندارد.

یک منبع خبری در این خصوص گفت که مهمترین بحث مطرح شده بین تیم ملی ایران و میگوئل مباحث مالی است و ایران قصد دارد مبلغی کمتر از آنچه که در ابتدا با مربی اسپانیایی توافق کرده بود، بپردازد.

به گفته این منبع خبری، بعید است میگوئل که همزمان در تیم ملی فوتسال آلمان هم فعالیت می‌کند، به پیشنهاد نهایی ایران پاسخ مثبت بدهد.

  قطعی شدن دیدار تیم ملی فوتبال ایران پیش از حضور در مسابقات جام جهانی با تیم ملی روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان