کالیفرنیا تصمیم در مورد برداشتن ماسک در مدارس را به تعویق انداخت

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، فرماندار گاوین نیوسام تصمیم گیری در مورد برداشتن ماسک مدارس کالیفرنیا را در روز دوشنبه به تعویق انداخت، در حالی که سایر فرمانداران دموکرات در سراسر کشور در هفته های اخیر این قانون را کنار گذاشتند.

در حالی که بسیاری از کالیفرنیایی‌ها از روز سه‌شنبه می‌توانند ماسک‌ها را در بیشتر محیط‌های سربسته بردارند، دانش‌آموزان و معلمان باید منتظر بمانند. پیش از این نیوسام روز دوشنبه را به عنوان روز تجدید نظر در مورد  تصمیم‌گیری برای مدارس در رابطه با استفاده از ماسک اعلام کرده بود.

دکتر مارک غالی، وزیر بهداشت و خدمات انسانی کالیفرنیا در یک اطلاعیه آنلاین گفت: «پیام امروز امیدوارم واضح باشد، پیام ما این است که تغییری ایجاد نمی‌شود». غالی گفت که اداره او در ۲۸ فوریه مجدداً بررسی خواهد کرد که آیا این قانون باید تغییر کند یا خیر.

غالی گفت: «این تصمیمی نیست که ما ساده بگیریم، تصمیمی نیست که عجولانه باشد.

این عدم تغییر قانون، یک روز پیش از اینکه کالیفرنیا دستور الزام استفاده از ماسک خود را برای اکثر محیط های داخلی برای افراد واکسینه شده لغو کند، منتشر شد. از روز سه‌شنبه، افراد واکسینه نشده همچنان ملزم به پوشاندن ماسک در محیط‌های سربسته خواهند بود و همه – واکسینه شده یا نه – باید در مکان‌های پرخطر مانند حمل‌ونقل عمومی و خانه‌های سالمندان از ماسک استفاده کنند.

  بررسی خودکشی یک پرستار در مرکز پزشکی سانتا کلارا

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان