• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • نبیل فکیر، یکی از گزینه‌های بارسا برای تقویت خط حمله این باشگاه

نبیل فکیر، یکی از گزینه‌های بارسا برای تقویت خط حمله این باشگاه

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بر کسی پوشیده نیست که خوان لاپورتا رئیس بارسلونا در رویای جذب ارلینگ هالند برای فصل بعد است. تلاش هایی از یک سال پیش شروع شده ولی بارسا که با مشکلات مالی دست به گریبان است، رقبای بزرگی چون رئال، سیتی و پی اس جی را پیش رو دارد.

در چنین شرایطی طبیعی است که بارسلونا به فکر گزینه های جایگزین برای ستاره نروژی باشد تا در صورت ناکامی انتقال او، به سراغ مهاجمان دیگر برود.

طبق ادعای امروز نشریه اسپورت، یکی از مهاجمانی که در فهرست خرید بارسا قرار گرفته، نبیل فکیر ستاره فرانسوی باشگاه رئال بتیس است و لاپورتا او را به طور جدی مدنظر دارد. مشکل اینجاست که بتیس مایل به واگذاری فکیر نیست و بارسا باید بند خرید ۸۰ میلیون یورویی او را فعال کند. او به تازگی با بتیس تمدید کرده و گزینه ساده ای برای آبی اناری ها نیست.

طبق همین گزارش، بارسا خوشبین است که با ارائه پیشنهادی ۶۰ میلیون یورویی بتواند بتیس را پای میز مذاکره بیاورد. فکیر در لیون یک ستاره بود ولی پس از یک مصدومیت شدید زانو دچار افت شد و ترجیح داد راهی بتیس شود. او در بتیس به قدری خوب کار کرده که تبدیل به محبوب ترین بازیکن برای هواداران شده است. فصل جاری نبیل هفت گل زده و هفت پاس گل نیز داده است.

برای فصل بعد بارسا در خط حمله خود فران تورس، اوبامیانگ، آداما و آنسو فاتی را در اختیار دارد و در شرایطی که عثمان دمبله را باید از حالا جدا شده دانست، باید دید ستاره الجزایری الاصل بتیس به جمع مهاجمان بلوگرانا اضافه خواهد شد یا بارسا در نهایت موفق به جذب مهمترین گزینه اش یعنی ارلینگ هالند می شود.

  با جمع‌بندی نهایی مدیران بارسا، جانشین ژاوی در بارسلونا مشخص شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان