• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تصمیم رونالدو برای ترک منچستریونایتد قطعی است

تصمیم رونالدو برای ترک منچستریونایتد قطعی است

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، کریستیانو رونالدو در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی بود که از یوونتوس جدا شد و به منچستریونایتد بازگشت. او در ابتدا قصد پیوستن به سیتی را داشت ولی با دخالت سر الکس فرگوسن و یکی دو بازیکن قدیمی یونایتد، نظرش را تغییر داد. شروع رونالدو خوب بود و گل های مهمی هم به ثمر رساند ولی روند منچستر با اوله گنار سولسشر خوب پیش نرفت و در نهایت مرد نروژی برکنار شد. آمدن رالف رانگنیک هم افاقه نکرد و به نظر می رسد منچستر برای پنجیمن سال متوالی فصل را بدون جام تمام خواهد کرد و حتی شاید نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را هم به دست بیاورند.

نیمکت نشینی های رونالدو زیر نظر رانگنیک هم مزید بر علت شده تا فوق ستاره پرتغالی از شرایط خود ناراضی باشد و به اینها باید جو منفی رختکن تیم را نیز اضافه کرد.

با توجه به جذب بازیکنانی چون رونالدو، جیدون سانچو و رافائل واران، انتظار می‌رفت یونایتد با حضور این ستاره‌ها به تیمی مدعی در تمامی رقابت‌ها تبدیل شود اما شرایط به هیچ وجه مطابق انتظار پیش نرفته و طبق ادعای سان، رونالدو از حالا تصمیم خود برای جدایی در تابستان را گرفته است.

طبق این گزارش، بدون توجه به اینکه یونایتد سهمیه را کسب خواهد کرد یا خیر، رونالدو این روزها در حال بررسی گزینه های دیگر است و به قراردادش که تا ۲۰۲۳ اعتبار دارد، پایان خواهد داد. او به خصوص از اینکه رسانه ها از وی به عنوان یکی از دلایل متشنج شدن شرایط رختکن تیم نام می برند، عصبانی است.

  منچستریونایتد با اریک تن‌هاخ در حال شکستن تمام رکوردهای منفی تاریخ باشگاه است

گفته می شود اگر زین الدین زیدان راهی پی اس جی شود، رونالدو را نیز با خود خواهد برد تا سال های پایانی فوتبالش را در پاریس سپری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان