• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ژاوی هرناندز قهرمانی بارسا در لالیگا را سخت می‌داند ولی غیرممکن نه!

ژاوی هرناندز قهرمانی بارسا در لالیگا را سخت می‌داند ولی غیرممکن نه!

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، بارسلونا فردا در ال کورنیا دربی کاتالونیا برابر اسپانیول را پیش رو دارد. دیداری حساس که پیروزی در آن برای بارسا حیاتی است. اسپانیول در این ورزشگاه توانسته رئال را شکست دهد و به دنبال پیروزی در دربی پس از سال هاست ولی بارسا نیز با برتری هفته گذشته برابر اتلتیکو بسیار پرروحیه پای به میدان خواهد گذاشت.

ژاوی هرناندز سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« اسپانیول نسبت به گذشته تغییر کرده و حالا رقیبی سرسخت و جنگنده است. این از بهترین اسپانیول‌های سال‌های گذشته است و باید مراقب باشیم. ویسنته مورنو مربی بسیار خوبی است و البته ما هم در شرایط بهتری قرار داریم. اسپانیول می خواهد انتقام شکست دور رفت را بگیرد و می دانم که بازی سختی خواهد شد.»

شرایط بارسا:« باید نقاط قوت بازی مان برابر اتلتیکو را فردا هم در زمین به نمایش بگذاریم و برخی ضعف ها را نیز برطرف کنیم. دو نتیجه متوالی خوب کسب کرده ایم و باید همین روند را ادامه دهیم.»

دنی آلوز:« افسوس که دو جلسه محروم شده و او را در اختیار نخواهیم داشت. دنی برای ما بازیکن مهمی است و غیبتش حس خواهد شد. او هم پاس گل می دهد و هم گل می زند. جاگیری هایش در زمین نیز عالی است.»

اهداف بارسا در ادامه فصل:« هیچ چیزی را رد نمی کنم. البته در لالیگا فاصله زیاد است و دشوار بتوان جبران کرد. هدف اصلی کسب سهمیه است و اگر موقعیت باشد، کسب قهرمانی. حس حاکم بر تیم، روز به روز بهتر می شود و ببینیم در پایان فصل کجا قرار خواهیم گرفت.»

  یک روزنامه پرتغالی اعلام کرد ژوزه مواریس در آستانه بازگشت به مربیگری با تیم استقلال است

نقاط ضعف بارسا:« برای ما الان فقط کسب نتیجه مهم است. البته که دوست داریم با سبک و فلسفه همیشگی برنده شویم. حفظ توپ، فشار و پرس حداکثری حریف و ارسال پاس های تک ضرب و سریع. حس تیم که خوب باشد، نتایج خوب هم از راه می رسند. برابر اتلتیکو بارسایی متفاوت را دیدیم و این روند نباید متوقف شود.»

وضعیت مصدومیت اریک گارسیا و ممفیس دیپای:« مصدومیت اریک بهبود یافته و فردا در فهرست خواهد بود ولی دیپای هنوز به کمی زمان بیشتر نیاز دارد.»

ضربات کاشته:« کسی که شجاع‌تر باشد، پشت توپ می ایستد. پدری، فران تورس و فرانکی دی یونگ روی این ضربات تمرین می کنند. دیگر مسی نیست و این وظیفه باید بر عهده کسی دیگر باشد.»

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان