• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • خط و نشان مهاجم تیم میلان برای سایر مدعیان قهرمانی در جام حذفی

خط و نشان مهاجم تیم میلان برای سایر مدعیان قهرمانی در جام حذفی

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، در چارچوب دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، چهارشنبه شب تیم‌های فوتبال میلان و لاتزیو در ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این میلان بود که حریفش را با نتیجه ۴-۰ در هم کوبید و به‌عنوان دومین تیم راهی نیمه نهایی شد.

در این بازی رافائل لیائو در دقیقه ۲۴، اولیویه ژیرو دو بار در دقایق ۴۱ و ۱+۴۵ و فرانک کسیه در دقیقه ۷۹ برای میلان گلزنی کردند.

به این‌ترتیب شاگردان استفانو پیولی راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند، جایی‌که باید به مصاف رقیب همشهری یعنی اینتر بروند. این در حالی است که این دو تیم در هفته جاری در هفته بیست‌وچهارم سری A برابر یکدیگر قرار گرفته بودند.

بازی‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا به‌صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و در بازی نخست ۱۱ اسفند اینتر میزبان میلان است و روز ۳۱ فروردین سال ۱۴۰۱ نیز میلان پذیرای اینتر خواهد بود.

رافائل لیائو در پایان این دیدار گفت:« بعد از دربی که بازی بسیار مهمی بود، ما برای امشب با روحیه بالا به زمین آمدیم و فکر می‌کنم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم. تنها چند روز پس از پیروزی بر اینتر در سری‌آ توانستیم این دیدار را نیز ببریم. اکنون ما در نیمه‌نهایی هستیم و کوپا ایتالیا رقابتی است که میلان می‌خواهد آن را ببرد. من همیشه آماده هستم تا با گل یا پاس گل به تیمم کمک کنم، اما مهم‌ترین چیز این است که تیم به نیمه‌نهایی رسید.»

 

  دیووک اوریگی در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد از لیورپول جدا شده و راهی میلان خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان