• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • توافق نهایی باشگاه پرسپولیس با دو گزینه مد نظر سرمربی سرخپوشان

توافق نهایی باشگاه پرسپولیس با دو گزینه مد نظر سرمربی سرخپوشان

پیام جوان: به گزارش مهر، باشگاه پرسپولیس پس از شکست مقابل فولاد خوزستان در دیدار سوپرجام فوتبال باشگاه‌های کشور، تلاش ویژه‌ای را برای جذب بازیکنان مد نظر یحیی گل‌محمدی آغاز کرد.

رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان پای میز مذاکره با مدیر برنامه‌های رامین رضایی را نشست تا بازیکن پیشین تیم ملی ایران بار دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

رضائیان که عضو باشگاه الدحیل قطر است، مذاکرات خود را برای فسخ قرارداد با این باشگاه پیش برده و نهایتاً تا ظهر جمعه نامه فسخ قرارداد خود را دریافت می‌کند. باشگاه پرسپولیس در تلاش است بخشی از مبلغ پرداختی بابت دریافت رضایتنامه این بازیکن را به شخص رضائیان پرداخت کند تا او با قراردادی به مدت یک فصل و نیم به پرسپولیس بپیوندد.

از سوی دیگر مذاکرات باشگاه پرسپولیس با مسئولان تراکتور برای جذب پیمان بابایی ادامه دارد تا این بازیکن در صورت امکان در نیم فصل دوم پیراهن سرخ پایتخت را بر تن کند اما مبلغ رضایت‌نامه ۱۰ میلیارد تومانی باعث مخالفت پرسپولیس و شخص گل محمدی برای جذب وی شده است. او تنها در صورتی که بتواند مبلغ رضایت‌نامه اش را کاهش دهد به پرسپولیس خواهد پیوست.

بابایی از گل گهر سیرجان نیز پیشنهاد مالی جالب توجهی دریافت کرده که در این باره تصمیم نهایی را باشگاه تراکتور خواهد گرفت.

همچنین درویش با تصمیم گل‌محمدی، مذاکره برای جذب مهاجم خارجی را آغاز کرده که به تفاهم‌های لازم نیز رسیده است. این بازیکن در صورت امضای قرارداد، اواسط هفته آینده به تهران سفر خواهد کرد.

دو خرید زمستانی پرسپولیس در حالی قطعی می‌شود که پیش از این احمد گوهری از صنعت نفت آبادان به جمع دروازه‌بانان پرسپولیس پیوسته بود.

  انتخاب ستاره کامرونی تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز به عنوان باارزش‌ترین بازیکن فصل جاری لیگ NBA

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان