چرا این ناظر سن فرنسیسکو می‌خواهد از خانه‌های خالی مالیات بگیرد؟

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، دین پرستون، ناظر منطقه ۵ سن فرنسیسکو و حامیانش شروع به جمع آوری امضا برای یک رأی گیری کرده اند که خانه‌هایی که در بازار اجاره نیستند را مشمول پرداخت مالیات می‌کنند.

اگر این طرح تا ۱۱ ژوئیه ۹۰۰۰ امضا به دست آورد، واجد شرایط رای گیری نوامبر خواهد بود.

پرستون ادعا می کند که مالیات بر واحدهای خالی سالانه بیش از ۳۸ میلیون دلار افزایش می یابد و می تواند بحران مسکن شهر را کاهش دهد.

پول مالیاتی که توسط این اقدام جمع‌آوری می‌شود، یارانه‌های اجاره را برای افراد کم‌درآمد و افراد مسن و همچنین برنامه‌ای که ساختمان‌های خالی را به مسکن ارزان قیمت تبدیل می‌کند، تامین می‌کند.

این پیشنهاد اندکی پس از آن ارائه شد که تحلیلگر قانونگذاری سن فرنسیسکو تخمین زد که این شهر در سال ۲۰۱۹ بیش از ۴۰۰۰۰ خانه خالی داشته است.

در سراسر بی اریا، اوکلند ۷ میلیون دلار در سال اول خود با اعمال مالیات مشابه جمع آوری کرده است.

با توجه به اسناد ثبت شده در اداره انتخابات شهرستان، برای محل سکونت اصلی افراد، معافیت وجود دارد و مالیات بر اساس متراژ خانه و طول آن تعیین می شود.

طبق متن این اقدام، در سال ۲۰۲۴ مالیات برای هر واحد مسکونی زیر ۱۰۰۰ فوت مربع ۲۵۰۰ دلار، برای هر واحد مسکونی بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ فوت مربع ۳۵۰۰ دلار و برای هر واحد مسکونی بیش از ۲۰۰۰ فوت مربع ۵۰۰۰ دلار خواهد بود. تا سال ۲۰۲۶، این مالیات به ترتیب ۵۰۰۰ دلار، ۷۰۰۰ دلار و ۱۰۰۰۰ دلار خواهد بود.

  دستگیری دو مظنون به جرم قتل در منطقه داون‌تاون سن حوزه

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان