• Home
  • >
  • تکنولوژی
  • >
  • محدودیت تازه ی تیک تاک، بر اساس رده بندی سنی

محدودیت تازه ی تیک تاک، بر اساس رده بندی سنی

پیام جوان: تیک تاک که در سالهای اخیر محبوبیت فزاینده‌ای میان نوجوانان پیدا کرده است، اعلام کرد آزمایش کوچکی را برای رده بندی محتوا انجام می‌دهد که در دسترسی حساب‌های متعلق به کاربران کم سن و سال به محتوایی که مناسب آنها نیست، محدودیت‌هایی ایجاد می‌کند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، تیک تاک که متعلق به شرکت چینی بایت دنس است، اعلام کرد بر مبنای استانداردهای رده‌بندی محتوا که در فیلم‌ها و بازی‌ها استفاده می‌شوند، کار می‌کند و روشی را برای تولیدکنندگان محتوا در این اپلیکیشن آزمایش می‌کند تا مشخص کنند آیا می‌خواهند محتوایشان تنها توسط مخاطبان بزرگسال مشاهده شود.

پلتفرم‌های شبکه اجتماعی در خصوص رویکردی که در قبال سلامت روانی و ایمنی کاربران خردسال دارند، تحت تفحص فزاینده‌ای قرار گرفته‌اند. شرکت مِتا پلتفرمز که شرکت مادر فیس بوک، اینستاگرام و واتساپ است، از سوی قانونگذاران آمریکایی به دلیل پروژه معرفی نسخه ویژه کودکان اپلیکیشن اینستاگرام، هدف انتقاد قرار گرفته است.

بر اساس گزارش رویترز، گروهی از دادستان‌های کل ایالتی آمریکا سال گذشته تحقیقاتی را از مِتا در خصوص تبلیغ اینستاگرام برای کودکان با وجود آسیب‌های احتمالی آن آغاز کردند. این تحقیقات پس از درز اسنادی آغاز شد که پرسش‌هایی را درباره تحقیقات این شرکت درباره تاثیر اینستاگرام بر سلامت روانی کاربران نوجوان برانگیخت.

  ارزش برند اپل به ۹۴۷ میلیارد دلار رسید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان