• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • با بهبود چشم انداز COVID، مقامات بهداشت سنن متئو یادآوری می‌کنند که ویروس ناپدید نخواهد شد

با بهبود چشم انداز COVID، مقامات بهداشت سنن متئو یادآوری می‌کنند که ویروس ناپدید نخواهد شد

پیام جوان: به گزارش کرون ۴، حتی با بهبود چشم انداز کووید ۱۹ برای شهرستان سن متئو، مقامات بهداشتی هشدار می‌دهند که این ویروس ناپدید نخواهد شد.

لوئیز راجرز، رئیس بخش بهداشت شهرستان سن متئو، در جلسه هیئت ناظران شهرستان در روز سه‌شنبه، در مورد بومی شدن کووید توضیح داد.

راجرز گفت: «من فکر می‌کنم روشی که ما واقعاً در مورد این موضوع فکر می‌کنیم این است که تأکیدی بر کلمه «پایان» در «بومی شدگی» نداشته باشیم. اینطور نیست که ویروس ناپدید شود. این به این معنی است که ویروس در محیط وجود خواهد داشت و همه ما باید برای محافظت از خود و اعضای خانواده و جوامع خود به روش های مناسب با شرایط گام برداریم.

در شهرستان سن متئو و در سراسر ایالت، با کاهش نرخ ابتلا، وضعیت کووید در حال بهبود است.

راجرز گفت: “ما می بینیم که وضعیت کووید-۱۹ در فوریه بسیار بهتر از ژانویه شروع می شود.”

روز دوشنبه، این شهرستان به طور متوسط ​​در یک دوره هفت روزه ۸۵ مورد به ازای هر ۱۰۰۰۰۰ نفر را شاهد بود، که نسبت به اوج اوایل ژانویه که ۲۳۹ مورد در هر ۱۰۰۰۰۰ نفر بود، کاهش قابل توجهی داشت.

علاوه بر این، بستری شدن در بیمارستان در حال کاهش است. در روزهای اخیر، داده‌های شهرستان نشان می‌دهد که تعداد بستری‌های روزانه کووید در بیمارستان در روز دوشنبه به ۸۴ نفر کاهش یافته است.

و در حالی که این شهرستان قصد دارد با تصمیم ایالت برای لغو اجبار استفاده از ماسک در محیط‌های داخلی برای ساکنان واکسینه شده هماهنگ شود، راجرز گفت که مشاغل و سازمان ها می توانند به صورت موردی، تصمیمات خود را در مورد ماسک زدن بگیرند.

  سه شهرستان در بی اریا، در میان سالم‌ترین شهرستان‌های کل ایالات متحده

ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در ماه‌های آینده، نیاز به برداشتن ماسک وجود داشته باشد، زیرا کسب‌وکاری که با آن در تعامل هستید یا سازمان این الزام را دارد، حتی اگر این قانون نباشد. وی مردم را تشویق کرد تا در مورد ماسک زدن، خطر فردی خود را ارزیابی کنند.

دکتر آناند چابرا، رئیس بخش واکسیناسیون انبوه کووید-۱۹ بهداشت شهرستان سن متئو، همچنین یادآور شد که واکسیناسیون همچنان مهم ترین راه برای محافظت در برابر کووید-۱۹ است، زیرا احتمال اینکه افراد واکسینه شده و تقویت شده در مقایسه با کووید-۱۹ در بیمارستان بستری شوند، کمتر است.

در سراسر شهرستان، ۸۲ درصد از کل ساکنان به طور کامل واکسینه شده اند در حالی که تقریبا ۹۰ درصد حداقل یک دوز واکسن دریافت کرده اند و تقریبا ۴۰۰۰۰۰ دوز تقویت کننده تزریق شده است.

چابرا گفت: «ما می‌خواهیم مطمئن شویم که همه ساکنان واجد شرایط برای حفظ سلامت مطلوب خود یک تقویت کننده دریافت کنند.

اما گروه‌های خاصی – از جمله کودکان ۵ تا ۱۱ ساله و جمعیت سیاه‌پوست، لاتین تبار و جزایر اقیانوس آرام – نرخ واکسیناسیون کمتر از ۸۰ درصد دارند.

با این حال، حدود ۶۴۰۰۰ نفر که واکسینه شده بودند، نژاد/قومیت خود را به عنوان “دیگر” یا “ناشناس” علامت گذاری کردند. و با توجه به اینکه حدود یک نفر از هر پنج نفری که در این شهرستان آزمایش مثبت داده اند نژاد خود را فاش نمی کنند، راجرز همچنین نسبت به تفسیر بیش از حد داده ها، به ویژه در مورد نژاد و قومیت هشدار داد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان