• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • صحبت‌های گلر ایتالیایی پی اس جی در مورد دلیل جدایی خود از میلان

صحبت‌های گلر ایتالیایی پی اس جی در مورد دلیل جدایی خود از میلان

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، جیجی دوناروما، دروازه بان ملی پوش و ایتالیایی در فصل تابستان و پس از پایان قرارداد با میلان، به صورت رایگان به تیم پاری سن ژرمن پیوست و علیرغم تلاش روسونری برای تمدید قرارداد، تمایلی به ماندن در لیگ ایتالیا نشان نداد. دوناروما در آکادمی روسونری رشد کرده و قبل از جدایی، بیش از ۲۵۰ بازی برای این باشگاه انجام داد.

هواداران میلان هنوز او را بابت عدم تمدید قرارداد و جدایی به خاطر دریافت دستمزد بیشتر سرزنش می کنند و او در جریان یکی از بازی های ملی در سن سیرو با سوت های اعتراضی نیز مواجه شد.

دوناروما در مصاحبه جدید خود و در مورد جدایی از میلان گفت:« پس از سال ها حضور در میلان، جدایی برایم بسیار سخت بود. در میلان چه به عنوان انسان و چه بازیکن رشد کردم و تنها می توانم قدردان این باشگاه باشم. هواداران نیز همیشه به من لطف داشتند و میلان همیشه برایم مثل یک خانه است. همه دنیا می توانند مرا مقصر جلوه دهند ولی کسی نمی داند که درون من چه می گذشت و چه شد که جدا شدم. همینقدر بگویم که قبل از اینکه من تصمیم نهایی را بگیرم، باشگاه بود که با یک تماس خبر از قطع همکاری و جذب یک دروازه بان جدید داد. همان تماس، پایانی بود بر همه چیز.»

پیوستن به پی اس جی:« پی اس جی همیشه در تقدیر من بود. سال ها به دنبال من بودند و علاقه جدی شان را نشان دادند. ناصر الخلیفی و لئوناردو در این مدت همیشه سعی کرده اند به من نزدیک باشند و حمایتم کنند. خوشحالم و احساس غرور می کنم که برای پی اس جی بازی می کنم. در تمامی بازی ها نیز مورد حمایت هواداران قرار دارم. این باعث افتخار است.»

  مسن‌ترین استاد بزرگ شطرنج جهان در سن صد سالگی درگذشت

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان