• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ادامه اختلاف شمسایی و فدراسیون فوتبال بر سر حضور میگل آندرس روی نیمکت تیم ملی فوتسال

ادامه اختلاف شمسایی و فدراسیون فوتبال بر سر حضور میگل آندرس روی نیمکت تیم ملی فوتسال

پیام جوان: فدراسیون فوتبال پس از جلسات متعدد با وحید شمسایی هنوز حضور میگل آندرس روی نیمکت تیم ملی فوتسال را به عنوان دستیار شمسایی نپذیرفته‌ است.

به گزارش ایسنا، در حالی که کمتر از یک ماه پیش فدراسیون فوتبال اعلام کرد که وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران شده و محمد ناظم‌الشریعه از سمتش برکنار شد، حالا شمسایی با فدراسیون فوتبال و به خصوص با احسان اصولی و حسن کامرانی‌فر به مشکل برخورده‌ است و اگر جلسات سرمربی فعلی تیم ملی با سران فدراسیون به نتیجه نرسد، شمسایی خیلی زود با تیم ملی خداحافظی خواهد کرد.

علت اصلی اختلاف شمسایی و فدراسیون فوتبال دو نکته مهم و اساسی است؛ نکته اول این است که هنوز قرارداد شمسایی با فدراسیون ثبت نشده و کاپیتان سابق تیم ملی هنوز به صورت رسمی جانشین ناظم الشریعه نشده است.

دلیل دوم اختلاف فدراسیون و سرمربی تیم ملی، دستیار خارجی مدنظر شمسایی یعنی میگل آندرس است که سابقه کار با بارسلونا اسپانیا را داشته است. شمسایی پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا نیز اعلام کرده بود که درصدد آوردن یک دستیار خارجی است اما گویا فدراسیون با این موضوع مخالف است و همین حرکت شمسایی و تیم ملی را کند کرده است. میگل آندرس که اکنون با تیم ملی آلمان همکاری می‌کند، حاضر است برای عقد قرارداد به ایران بیاید اما هنوز سرمربی تیم ملی فوتسال با فدراسیون به تفاهم نرسیده و باید دید چه سرنوشتی در انتظار وحید شمسایی خواهد بود.

  نفس راحت راموس پس از حذف تلخ رئال

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان