• Home
  • >
  • اقتصادی
  • >
  • بازار ارز تهران، چشم انتظار دور آخر مذاکرات؛ قیمت دلار: ۲۶،۴۰۰ تومان

بازار ارز تهران، چشم انتظار دور آخر مذاکرات؛ قیمت دلار: ۲۶،۴۰۰ تومان

پیام جوان: به گزارش اقتصادآنلاین، هفته جاری برای بازار ارز، هفته پر تلاطمی بود. ابتدای هفته دلار با اخبار مثبت مذاکرات ناگهان نزولی شد و با کاهش هزارتومانی تا میانه کانال ۲۶هزارتومان پایین آمد. اما در شرایطی که معامله‌گران انتظار کاهش قیمت بیشتر دلار را داشتند، سقوط این اسکناس ناگهان متوقف شد و دوباره تا کانال ۲۷هزارتومان بالا رفت.

اما امروز با شروع دور جدید مذاکرات و از آنجایی که همه انتظار دارند که این دوره دور آخر باشد و توافق حاصل شود، دلار آزاد با اندکی کاهش به محدوده قیمتی ۲۶هزار و ۳۰۰تومان رسید. در این ساعت از معاملات نیز دلار آزاد با ۱۰۰تومان افزایش نسبت به معاملات صبح، در محدوده قیمتی ۲۶هزار و ۴۰۰تومان معامله می‌شود.

البته برخی از سایت ها نیز قیمت دلار را در محدود ۲۵۹۸۵ تومان اعلام کرده اند؛ این تفاوت قیمت و اعلام ارقام متفاوت را می توان ناشی از نبود خریدار در بازار و کاهش سطح معاملات در نظر گرفت؛ مسئله‌ای که کاهش قیمت دلار در روزهای آینده را بیش از گذشته محتمل کرده است.

در صرافی‌ها نیز، دلار ۲۴هزار و ۱۸۷تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۴۹۳تومان برای فروش قیمت خورده است. دلار در صرافی‌ها ۱۰۰تومان نسبت به صبح و ۲۰۰تومان نسبت به روز گذشته کاهش قیمت داشته است. روز گذشته، این اسکناس ۲۴هزار و ۳۵۹تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۶۵۹تومان برای فروش قیمت خورده بود.

یورو نیز در صرافی‌ها، ۲۸هزار و ۱۴۳تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۵۰۶تومان برای فروش قیمت خورده است که نسبت به روز گذشته ۲۰۰تومان کاهش یافته است. روز گذشته یورو ۲۸هزار و ۳۵۶تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۷۶۳تومان برای فروش قیمت خورده بود.

  قیمت سکه ۶خرداد به ۱۰ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان رسید

اما دلار در صرافی ملی امروز صبح ۲۴۱۲۶ تومان برای خرید و ۲۴۳۶۸ تومان برای فروش اعلام شد. در آخرین نرخ ها اعلامی روز گذشته دلار در این صرافی ۲۴هزار و ۴۴۸تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۲۰۵تومان برای خرید قیمت خورده است؛ به بیان دیگر دلار امروز کاهش بیش از ۳۰۰ تومانی را نشان می دهد.

یورو نیز امروز در صرافی ملی ۲۷۹۳۲ تومان برای خرید و ۲۸۲۱۳ تومان برای فروش گذشته شد که نسبت به روز گذشته تغییری نشان نمی دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان