سناتور جمهوری‌خواه ایالتی، نیوسام را در کالیفرنیا به چالش می کشد

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، برایان دال، سناتور جمهوری‌خواه ایالت کالیفرنیا، روز سه‌شنبه نامزدی خود را برای فرمانداری اعلام خواهد کرد.

این اعلامیه خطر کمی برای داهل، قانونگذار نسبتا ناشناخته‌ای که نماینده مناطق روستایی و محافظه کار شمال شرقی ایالت دور از مراکز قدرت لیبرال لس آنجلس و منطقه خلیج سن فرنسیسکو است، ندارد. او در انتخابات امسال در رای گیری حضور ندارد و به دلیل محدودیت دوره نمی تواند برای انتخابات مجدد در سال ۲۰۲۴ نامزد شود.

در گذشته، بزرگترین تهدید نیوسام از جانب مجری محافظه کار رادیو گفتگوی لری الدر بود که ماه گذشته اعلام کرد که امسال دیگر نامزد نخواهد شد. سایر جمهوری خواهان اسنادی را مبنی بر قصد خود برای نامزدی برای فرمانداری در سال جاری ثبت کرده اند – از جمله کوین فالکونر، شهردار سابق سن دیگو.

به گفته یکی از دستیارانی که خواست نامش فاش نشود، دال کاندیداتوری خود را ظهر در محوطه سالن اجتماعات ردینگ اعلام خواهد کرد، زیرا او قبل از اعلام این خبر مجاز به صحبت علنی نیست. یک بیانیه خبری می گوید که فقط دال یک “اعلان بزرگ” ارائه خواهد کرد.

کالیفرنیایی ها مردمانی سخاوتمند هستند. ما با سخت کوشی، اعتقاد به خانواده و جامعه به هم پیوند خورده ایم. مردم می خواهند دوباره به رویای کالیفرنیا ایمان بیاورند. دال در بیانیه خبری گفت: پیامدهای شکست بسیار بزرگ است. “من می خواهم به بخشی از دستیابی به این رویا ادامه دهم.”

دال قبل از انتخاب شدن به مجلس ایالتی در سال ۲۰۱۲، ۱۶ سال در هیئت ناظران شهرستان لاسن بود. او در سال ۲۰۱۹ به مجلس سنای ایالت انتخاب شد. مگان دال جایگزین همسرش در مجلس ایالتی شد. این زوج در بیبر زندگی می کنند و در آنجا دو پسر و یک دختر دارند.

  بازداشت یک ایرانی‌تبار به اتهام قتل باب لی بنیانگذار اپلیکیشن کش‌اَپ در سن فرنسیسکو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان