• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • دلایل نیکلاس سوله، مدافع جدید دورتموند ازبرای قبول پیشنهاد این باشگاه

دلایل نیکلاس سوله، مدافع جدید دورتموند ازبرای قبول پیشنهاد این باشگاه

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، قرارداد نیکلاس سوله، مدافع تنومند و آلمانی با باشگاه بایرن مونیخ در پایان این فصل به اتمام می رسد و علیرغم شایعات فراوان، در نهایت توافق بین طرفین برای تمدید قرارداد حاصل نشد. نیکلاس سوله در نهایت در تصمیمی جنجالی به پیشنهاد دورتموند پاسخ مثبت داد و حالا او در مصاحبه با نشریه بیلید مدعی شد هیچ تیمی اندازه زنبورها برای خرید این بازیکن خود را مشتاق نشان نداده است.

نیکلاس سوله گفت: “در چند روز اخیر و هفته گذشته صحبت های زیادی در مورد من شنیده شد و شایعات فراوانی در مورد آنچه که می خواهم انجام دهم و دلایل تصمیم من وجود داشته است. البته من از چند هفته پیش تصمیم گرفتم در فصل بعد برای دورتموند بازی کنم.

احساس کردم چه به عنوان یک انسان و به عنوان یک بازیکن مورد علاقه این باشگاه هستم. از میزان تلاش دورتموند برای نهایی کردن انتقالم به این تیم تحت تاثیر قرار گرفته و بنابراین به سرعت متوجه شددم در آینده قرار است در چه تیمی بازی کنم.

دوران پنج ساله حضور در بایرن مونیخ؟ تاکنون روزهای بسیار موفقی را در این باشگاه سپری کرده‌ و تمام عناوین و جام های ممکن را نیز به دست آورده‌ام. می‌خواهم در ماه‌های آینده با این هم‌تیمی‌های بزرگ و سرمربی فوق العاده بایرن مونیخ بر روی اهداف بعدی تیم تمرکز کرده و عناوین بیشتری در این باشگاه کسب کنم.”

  کمک دو میلیون دلاری AFC به ایران

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان