دلتا می‌خواهد مسافران سرکش در فهرست ملی «پرواز ممنوع» قرار گیرند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، خطوط هوایی دلتا از وزارت دادگستری ایالات متحده درخواست کرده است که هر فردی را که به دلیل اختلال در پرواز محکوم شده است را در فهرست ملی “پرواز ممنوع” قرار دهد.

در نامه‌ای به مریک گارلند، دادستان کل وزارت دادگستری به تاریخ پنجشنبه، اد باستیان، مدیر عامل دلتا، گفت که باید برای هر رفتاری که بر ایمنی پرواز تأثیر می گذارد، «تحمل صفر» وجود داشته باشد. باستین خاطرنشان کرد که در حالی که چنین حوادث و رفتارهای بد، بخش کوچکی از کل پروازهای دلتا را درگیر می‌کند، نرخ حوادث در این شرکت هواپیمایی از سال ۲۰۱۹ تقریباً ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

باستین در نامه‌ای که توسط دلتا ایر لاین به آسوشیتدپرس ارسال شد، نوشت: «این اقدام به جلوگیری از حوادث آینده کمک می‌کند و به عنوان نمادی قوی از عواقب عدم رعایت دستورالعمل‌ها توسط افراد در هواپیماهای تجاری عمل می کند.

دلتا، همراه با شریک صنعتی خود، خطوط هوایی آمریکا، از سال گذشته برای افزایش گزارش، تحقیقات و پیگرد قانونی افرادی که با رفتارشان عملکرد صحیح خطوط هوایی را با مشکل مواجه می‌کنند، تلاش کرده است. این شرکت هوایی مستقر در آتلانتا اعلام کرد که نزدیک به ۱۹۰۰ نفر را به دلیل امتناع از رعایت الزامات پوشش دهی در لیست “پرواز ممنوع” دلتا قرار داده است و بیش از ۹۰۰ نام ممنوعه را برای پیگیری مجازات های مدنی به اداره امنیت حمل و نقل ارسال کرده است.

  مسئولان سن حوزه، بودجه افزایش گشت‌های پیاده پلیس را تایید کردند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان