• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اریک چوپوموتینگ: دیگر زیر نظر تونی کونسیسائو، سرمربی تیم ملی کامرون بازی نخواهم کرد

اریک چوپوموتینگ: دیگر زیر نظر تونی کونسیسائو، سرمربی تیم ملی کامرون بازی نخواهم کرد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، اریک چوپوموتینگ در ترکیب اصلی تیم ملی کامرون برای مسابقه رده بندی حضور داشت، اما در ادامه نام او از لیست خط خورد و این بازیکن در ترکیب حضور نداشت. دلیل رسمی این تغییر در ترکیب از سوی کادر فنی مصدومیت اعلام شد، اما اخبار در کامرون حاکی از آن است که اریک از بازی کردن خودداری کرده و به مربی تیم، تونی کونسیسائو گفته که دیگر زیر نظر او بازی نخواهد کرد. امروز پدر این بازیکن این شایعات را تایید کرد و البته خود اریک چوپوموتینگ نیز اعلام کرد از شرایط فعلی بسیار ناراحت است.

اریک چوپوموتینگ گفت: “من به مربی گفتم که نمی توانم در این مسابقه بازی کنم زیرا از نظر روانی و به دلیل اتفاقات اخیر در اردوی کامرون، حس خوبی ندارم. من به اینجا آمدم تا به تیم کمک کنم تا در جام ملت های آفریقا قهرمان شود، اما مربی به من نشان داد که روی من به طور ۱۰۰ درصد حساب باز نمی کند.

ما ۱۲۰ دقیقه در دیدار نیمه نهایی مقابل تیم ملی مصر بازی کردیم و او حتی یک دقیقه هم به من میدان نداد که این رفتار برای من بی احترامی محسوب می شود. باید حقیقت را به مربی می گفتم. من بسیار ناامید و ناراحت هستم و گرچه با تمام توان در اختیار کامرون بودم، اما نتوانستم بازی کنم. در پایان من به تصمیمات سرمربی احترام می گذارم. شما مجبور به قبول این موضوع هستید، زیرا او رئیس است. اما لزومی ندارد همه تصمیمات مربی را درک کنید و من متوجه نشدم چرا تونی کونسیسائو به من در این تورنمنت بازی نداد.”

  واکنش کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به کسب جایزه توپ طلا توسط لیونل مسی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان