• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • شماره پیراهن سردار آزمون در بوندسلیگا

شماره پیراهن سردار آزمون در بوندسلیگا

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه” از لحظه‌ی پیوستن سردار به لورکوزن، یکی از موضوعات جذاب برای هواداران این تیم و البته طرفداران پرشمار این فوق ستاره در فوتبال ایران، شماره پیراهن او در ترکیب شیرها بود. سردار که در سپاهان و تیم دوم روبین کازان، شماره های ۳۱ و ۶۹ را بر تن می کرد، با پیوستن به روستوف شماره ۲۰ را برگزید. در ادامه هم با پیوستن به زنیت به عنوان یک سوپراستار، شماره ۷ را بدست آورد. شماره ای که آنقدر با آن درخشید که در هر پنجره نقل و انتقالاتی، یک سوژه درجه یک محسوب شود. سردار که در تیم ملی جایگزینی شایسته برای علی دایی محسوب می شد، برای پوشیدن شماره ۱۰ پشت خط کریم انصاری فرد ماند تا شماره ۲۰ را انتخاب کند. شماره ای که با نمره‌ی عملکردش در تیم ملی هم بشدت هماهنگ بود.

سرانجام باشگاه لورکوزن با رونمایی از لباس سردار آزمون از شماره‌ی پیراهن ستاره جدیدش پرده برداشت. ” شماره ۹″

لباسی که پیش از این برتن بازیکنان محبوب هواداران در بای آرنا بوده است. از لئون بایی که چهار سال این لباس را پوشید گرفته تا آندره شورله، امرسون برزیلی، سرگی باربارز و مهم تر از همه، دیمیتار برباتوف. بنابراین سردار در تیم جدیدش وارث لباس بزرگی خواهد بود که در همه‌ی فصول بازیکنان مهمی در تاریخ این باشگاه آن را بر تن داشته اند و البته لورکوزنی ها هم که گویا از محبوبیت سردار و البته جذابیت های تبلیغاتی او به خوبی آگاه هستند، سعی کردند با دادن این شماره به او، ستاره جدیدشان را از هر نظر در تیررس توجهات قرار دهند.

  اینتر میلان با پیروزی 5-0 مقابل سالرنیتانا بار دیگر به صدر جدول سری آ صعود کرد

مخصوصا که تنها با دو روز حضور او در باشگاه شان، متوجه تاثیر شگفت انگیز سردار بر اینتراکشن پست هایشان در صفحات رسمی باشگاه در فضای مجازی شده‌اند. به طوری که با نگاهی اجمالی به صفحه اینستاگرام شیرها می توان فهمید لایک های پست های مربوط به آزمون، نزدیک به ۲۰ تا ۳۰ برابر سایر پست های این صفحه است. موضوعی که حتی مسئولان باشگاه زنیت را بر آن داشت تا با درج پستی به زبان فارسی در صفحه رسمی باشگاه شان، از هواداران ایرانی بخواهند که آنها را آنفالو نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان