• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • حضور مدافع تیم ملی فوتبال ایران در جلسه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال

حضور مدافع تیم ملی فوتبال ایران در جلسه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال

پیام جوان: به گزارش مهر، محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی ایران که حضور ثابت در قلب دفاع این تیم را در جریان بردهای مشابه یک بر صفر مقابل عراق و امارات، داشت عصر امروز در جلسه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شرکت کرد.

مدافع ملی پوش الاهلی قطر که انتشار صدای او در فضای مجازی و همچنین فایل‌های گفتگوی او حاشیه‌های فراوانی را به همراه داشت در نشست با اعضای کمیته اخلاق مستندات خود را در این زمینه ارائه کرد.

در جلسه کنعانی زادگان با مسئولان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال علاوه بر شنیدن صحبت‌های مدافع تیم ملی ایران قرار شد راستی آزمایی از صدایی که به وی منتسب شده است انجام شود.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تصمیم دارد رأی پرونده کنعانی زادگان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن صادر کند تا به حاشیه‌ها در خصوص او پایان دهد.

این کمیته قرار است به زودی از دو نفر دیگر که با پرونده کنعانی زادگان مرتبط هستند نیز تحقیقات نهایی انجام دهد تا بتواند با بررسی همه جانبه رأی خود را صادر کند.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به دلیل حساسیت بازی‌های تیم ملی ایران مقابل عراق و امارات رسیدگی به این پرونده را به امروز موکول کرده بود تا دراگان اسکوچیچ بتواند بدون هیچ مشکلی از او در ترکیب اصلی استفاده کند.

  اسامی ٢۵ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان