• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • واکنش یورگن کلوپ از پیوستن لوئیز دیاز به لیورپول

واکنش یورگن کلوپ از پیوستن لوئیز دیاز به لیورپول

پیام جوان: به گزارش ورزش سهُ، باشگاه لیورپول به طور رسمی بعدازظهر امروز از خرید لوئیس دیاز از پورتو خبر داد. این هافبک کلمبیایی پس از پشت‌ سر گذاشتن تست‌های پزشکی و توافق شخصی با لیورپول قرارداد بلندمدتی را با این باشگاه انگلیسی امضا کرد. دیاز پس از دو فصل و نیم حضور در پورتو، جایی که ۴۱ گل در ۱۲۵ بازی به ثمر رساند، حالا به جمع شاگردان یورگن کلوپ اضافه می‌شود و پیراهن شماره «۲۳» لیورپول را به تن خواهد کرد.

دیاز پس از پشت‌ سر گذاشتن تست‌های پزشکی‌اش در کشور آرژانتین، جایی که به همراه تیم ملی کلمبیا برای مصاف با آلبی‌سلسته در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور دارد، در ازای ۴۰ میلیون یورو بعلاوه ۲۰ میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده، راهی لیورپول شد.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در واکنش به رسمی شدن انتقال دیاز گفت:« می‌دانیم باشگاه پورتو یک باشگاه فوق‌العاده است و چگونه یک بازیکن را به بهترین روش پرورش می‌دهد. آن‌ها یک تیم باکلاس هستند و باید بگویم که واقعا مذاکرات سختی بود.

وقتی ما امسال مقابل لوئیز بازی کردیم، دیدیم که چقدر خطرناک می‌تواند باشد. این که چقدر سریع است و ذهنیت قدرتمندی دارد. هدف ما بالاتر بردن کیفیت تیم بود و دیاز یک گزینه کاملا مناسب محسوب می شد.»

کلوپ ادامه داد:« نمی‌توانم از این که توانستیم این انتقال را انجام دهیم و لوئیز را به اینجا بیاوریم، خوش‌حال‌تر باشم. من معتقدم که تنها وقتی باید برای خرید بازیکن در ژانویه اقدام کنیم که تصمیم به انتقال بازیکن در تابستان بعدی داشته باشیم.

  باخت تیم الریان مقابل پرسپولیس ایران

باید از تیم مالکیت و مدیریت باشگاه قدردانی کنم. لوئیز بازیکنی است که اعتقاد داریم تیم ما را بهتر می‌کند‌؛ چه برای حال و چه برای آینده. او بازیکنی است که تقاضای جذبش را داشتم و مدیریت هم این اتفاق را رقم زد.

هم‌چنین باید از فدراسیون فوتبال کلمبیا تشکر کنیم که زمان کافی برای کامل کردن این انتقال را برای ما فراهم کرد. آن‌ها یک بازی بزرگ در دوشنبه دارند و من مثل همه می‌دانم که چقدر آماده‌سازی برای بازی‌ها مهم است. از آن‌ها بخاطر فراهم کردن فرصت برای نهایی شدن انتقال دیاز تشکر می کنم.»

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان