• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تردیدهای رئال مادرید در مورد جذب ارلینگ هالند

تردیدهای رئال مادرید در مورد جذب ارلینگ هالند

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، ارلینگ هالند مهاجم ملی پوش نروژی دورتموند برای سومین بار در فصل جاری دچار مصدومیت عضلانی شد.

او در دیدار برابر هوفن هایم و در دقیقه ۶۳ مسابقه جای خود را به اکسل ویتسل داد. بعد از بازی مارکو روزه، سرمربی بروسیا دورتموند از شرایط مصدومیت و آسیب دیدگی ارلینگ هالند اظهار بی اطلاعی کرد و همه چیز را منوط به نظر پزشکان دانست.

هالند از پایان ماه سپتامبر تا اواسط ماه اکتبر میلادی سه مسابقه را از دست داده بود. این مهاجم ملی پوش نروژی همچنین به دلیل مصدومیت، در هفت مسابقه‌ی دیگر زنبورها نیز حضور نداشت. هنوز مشخص نیست که او به بازی بعدی برابر لورکوزن خواهد رسید یا خیر و پزشکان همه چیز را منوط به تست های تکمیلی کرده اند.

هالند که از ژانویه ۲۰۲۰ برای دورتموند بازی می کند و در این مدت توانسته گل های فراوانی به ثمر برساند، مورد توجه رئال مادرید، بارسا و سیتی قرار دارد و گفته می شود شانس رئال و سیتی بیشتر از بارسلوناست.

امروز نشریه آاس گزارشی منتشر کرد در مورد تردید مسئولان رئال نسبت به جذب ستاره نروژی و دلیل آن نیز مصدومیت های متوالی اوست.

در دو سال گذشته هالند ۲۵ بازی دورتموند را به دلایلی چون مصدومیت عضلانی، مصدومیت زانو، لگن و شکم از دست داده و رئال با توجه به تجربیات تلخی که از مصدومیت های گرت بیل و ادن هازارد دارد، دوست ندارد یک بار دیگر همان اتفاقات تکرار شوند. در همین مدت کریم بنزما تنها ۱۱ بازی رئال را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

  رئال مادرید به قدرت دفاعی و استحکام خط میانی خود می‌بالد

هدف اصلی رئال برای فصل بعد کیلیان امباپه است و قرار بود بعد از نهایی شدن انتقال ستاره فرانسوی به سراغ هالند بروند ولی شاید از آن منصرف شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان