برنامه اجراهای Coldplay در کالیفرنیا تغییر کرد

پیام جوان: به گزارش مرکوری نیوز، هزاران نفر از طرفداران Coldplay باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا بتوانند این گروه موسیقی پاپ راک را در تور جهانی Music of the Spheres ببینند.

متاسفانه این انتظار شامل افراد داخل کالیفرنیا که بلیت این گروه را در SoFi Stadium (در Inglewood) و Levi’s Stadium (در Santa Clara) تهیه کردند می‌شود.

این گروه طی بیانیه‌ای که در تویتر منتشر کردند، گفتند: ما بسیار متاسف هستیم که اعلام کنیم به دلیل مشکلات برنامه ریزی و سازماندهی، مجبور به تغییر زمان شروع تور ایالات متحده شده ایم. تور ایالات متحده در تاریخ ۶ می در Dallas در Cotton Bowl Stadium آغاز خواهد شد.

تاريخ اجرای واقع در Levi’s Stadium که در ابتدا برای ۲۳ آپریل برنامه ریزی شده بود، به ۱۵ می تغییر کرد. دو اجرای واقع در SoFi Stadium نیز به تعویق افتاده است اما هنوز تاریخ جدیدی برای آن اعلام نشده است.

اجرای دیگری که تحت تاثير تغییرات زمان قرار گرفت، کنسرت واقع در State Farm Stadium در Phoenix بود. این اجرا ابتدا برای تاریخ ۳ می برنامه ریزی شده بود که به تاریخ ۱۲ می تغییر یافت.

این گروه گفت: ما از تمامی افرادی که بلیط تهیه کردند، به دلیل مشکلاتی که این تغییر زمان ایجاد خواهد کرد، عذر خواهی می‌کنیم.

این گروه ادامه داد: تاریخ  دیگر اجراها تغییر نکرده‌اند و تور جهانی the Music of the Spheres World Tour در همان تاریخ ۱۸ مارچ از کشور کاستاریکا آغاز خواهد شد.

اما افرادی که بلیط روزهای کنسل شده را خریداری رده بودند چه کاری باید انجام بدهند؟

اگر تاریخ بلیط شما جزو تاریخ‌های کنسل شده است می‌توانید بلیط های خریداری شده قبل خود را نگه داشته و در تاریخ جایگزین از آنها استفاده کنید و یا اینکه از همان جایی که بلیط خود را خریداری کرده‌اید، درخواست بازپرداخت مبلغ بلیط را کنید.

  دو مجروح، حاصل بازی فوتبال جمعه شب یک دبیرستان در Campbell

برای اطلاعات بيشتر می‌توانید به سایت coldplay.com مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان