• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • مقامات کالیفرنیا می‌گویند اکثر ادعاهای از کار افتادگی متوقف شده تقلبی هستند

مقامات کالیفرنیا می‌گویند اکثر ادعاهای از کار افتادگی متوقف شده تقلبی هستند

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، مقامات کالیفرنیا پس از تعلیق ۳۴۵۰۰۰ چک از کار افتادگی به دلیل نگرانی‌های مربوط به کلاهبرداری، روز پنجشنبه تأیید کردند که تقریباً همه این ادعاهای مشکوک با مجرمانی مرتبط بوده‌اند که تلاش می‌کنند ایالت را فریب دهند تا این کمک‌ها را دریافت کنند.

اداره توسعه اشتغال اوایل این ماه اعلام کرد که پرداخت ۳۴۵۰۰۰ ادعای ناتوانی و از کار افتادگی صادر شده از سوی ۲۷۰۰۰ پزشک مشکوک را متوقف کرده است. این اداره در روز پنجشنبه اعلام کرد که هویت تنها ۴۸۵ نفر از آن پزشکان را تأیید کرده است – به این معنی که حدود ۹۸٪ دیگر احتمالاً کلاهبردار هستند.

این وزارتخانه گفت که علی‌رقم کشف این گزارش‌های اشتباه، اکثر ادعاهای از کار افتادگی ایالتی تحت تأثیر قرار نگرفته و متوقف نشده‌اند زیرا دولت همچنان هر هفته حدود ۱۵۰ میلیون دلار مزایا پرداخت می کند، اما اعلام کرد که پرداخت‌های تعداد کمی از مدعیان متوقف شده است.

مقامات ایالتی برای ریشه‌کنی این تقلب کار کرده‌اند و نرم‌افزاری را برای کمک به تأیید هویت افراد قبل از تأیید پرداخت‌ها نصب کرده‌اند. اکنون، مقامات دولتی از همین نرم افزار برای تأیید هویت پزشکان مرتبط با این پرونده‌ها نیز استفاده می کنند.

 

  پیش بینی بارش‌های امید بخش برای کالیفرنیای گرما زده

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان