• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • مقامات می‌گویند علیرغم افزایش تعداد بستری شدن افراد در بیمارستان، موارد کووید در شهرستان ساکرامنتو رو به کاهش است

مقامات می‌گویند علیرغم افزایش تعداد بستری شدن افراد در بیمارستان، موارد کووید در شهرستان ساکرامنتو رو به کاهش است

پیام جوان: به گزارش فاکس ۴۰، مقامات بهداشت عمومی ساکرامنتو می‌گویند که میزان مثبت بودن کووید-۱۹ در این شهرستان کاهش یافته است، اما بستری شدن در بیمارستان همچنان در حال افزایش است.

دکتر اولیویا کاسیریه، افسر بهداشت شهرستان ساکرامنتو در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز پنجشنبه گفت که نرخ ابتلای این شهرستان به میانگین هفت روزه ۱۶۱٫۲ در هر ۱۰۰۰۰۰ کاهش یافته است. این رقم نسبت به میانگین هفته گذشته که ۱۹۱ نفر بود، کاهش یافته است.

با این حال، کاسیریه افزود که بستری شدن در بیمارستان همچنان در حال افزایش است. به گفته اداره بهداشت عمومی شهرستان ساکرامنتو، تا روز سه‌شنبه، ۲۵ ژانویه، این شهرستان ۶۵۷ مورد بستری شدن در بیمارستان به دلیل ابتلا افراد به کووید-۱۹ را به ثبت رسانده است.

در جلسه توجیهی روز پنجشنبه، مقامات بهداشتی شهرستان گفتند که هیچ برنامه‌ای برای توزیع ماسک N95 در بین مردم وجود ندارد، اما کارفرمایان می توانند از طریق بخش ایمنی و بهداشت شغلی کالیفرنیا درخواست راهنمایی کنند.

کاسیریه گفت که برای درخواست ماسک، شهرستان باید از طریق اداره خدمات اضطراری فرمانداری کالیفرنیا درخواست خود را ارسال کند، اما راهنمایی های خاصی به شهرستان ها ارائه شده که در آن، نحوه دریافت ماسک و اینکه چه جمعیتی قادر به دریافت آن هستند را اعلام می‌کند.

کاسیریه به خبرنگاران گفت: «راهنمای فعلی که ما از Cal OES داریم بیان می‌کند که ماسک‌هایی که می‌توانیم درخواست کنیم به‌طور خاص برای بخش‌های مراقبت‌های بهداشتی هستند.

  مجروح شدن چندین نفر در تصادف Bay Bridge

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان