• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • نهایی شدن انتقال لوئیز دیاز ستاره کلمبیایی پورتو به لیورپول

نهایی شدن انتقال لوئیز دیاز ستاره کلمبیایی پورتو به لیورپول

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، طبق ادعای لیورپول اکو رسانه نزدیک به باشگاه لیورپول، دو باشگاه لیورپول و پورتو بر سر انتقال لوئیز دیاز با مبلغ ۴۰ + ۲۵ میلیون یورو توافق کردند.

دیاز از هفته ها پیش به عنوان گزینه خرید لیورپول مطرح شده بود ولی قرمزها روی او برای فصل بعد حساب می کردند. در نهایت و با ورود تاتنهام، نظر مسئولان لیودپول تغییر کرد و برای اینکه این ستاره مورد علاقه یوگن کلوپ به تیم لندنی نرود، مذاکرات با پورتو وارد مرحله ای جدی شد.

لیورپول اکو نوشته است که در ابتدا پورتو از لیورپول تقاضای ۶۰ میلیون یورو(بدون بند متغیر) داشت ولی این رقم در مذاکره با تاتنهام کاهش قابل توجهی پیدا کرد. مساله ای که سبب شد در گفت و گوهای جدید لیورپول و پورتو دو طرف روی ۴۰ میلیون یورو قطعی به توافق برسند. ضمن اینکه خود بازیکن هم اصرار داشت راهی لیورپول شود.

گفته می شود دیاز که در اردوی تیم ملی کلمبیا برای بازی با آرژانتین در مقدماتی جام جهانی حضور دارد، در آرژانتین تست های پزشکی لیورپول را پشت سر خواهد گذاشت و قبل از بسته شدن پنجره زمستانی که سه روز دیگر است، این انتقال رسمی خواهد شد. قرارداد دیاز با لیورپول ۵ ساله است.

دیاز که با مهدی طارمی زوج موفقی در پورتو تشکیل داده، فصل جاری در ۲۵ بازی ۱۷ گل زده و ۴ پاس گل هم داده است.

  پایان مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا برای ایران با کسب عنوان چهارمی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان