• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • خبر خوب برای رئال: ادر میلیتائو باز می‌گردد

خبر خوب برای رئال: ادر میلیتائو باز می‌گردد

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، تیم ملی برزیل بامداد امروز در زمین اکوادور با تساوی ۱-۱ متوقف شد. صعود سلسائو به جام جهانی قطعی شده و این بازی برای‌شان تشریفاتی بود ولی اکوادور با همین یک امتیاز هم گام بلندی برای صعود برداشت.

در یک هفته گذشته بین مسئولان تیم ملی برزیل و باشگاه رئال مادرید تنش هایی وجود داشت. رئال درخواست کرده بود که به خاطر تشریفاتی بودن بازی ها، کاسیمیرو، رودریگو، وینیسیوس و ادر میلیتائو در مادرید بمانند تا برای بازی هفته بعد برابر بیلبائو در کوپا دل ری آماده شوند ولی با این درخواست مخالفت شد.

برابر اکوادور سه برزیلی رئال در ترکیب ثابت بودند ولی رودریگو گوئس حتی روی نیمکت نیز حضور نداشت. او مصدوم نیست و با تصمیم فنی تیته، مربی سلسائو سکونشین شده بود. دو گلر برزیل روی نیمکت بودند ولی اثری از رودریگو نبود. گفته می شود که تیته قصد دارد از رودریگو در بازی سه شنبه برابر پاراگوئه در ترکیب اصلی استفاده کند.

در این بازی کاسیمیرو تک گل برزیل را زد، وینیسیوس دقیقه ۶۳ تعویض شد و ادر میلیتائو هم در اواخر نیمه اول کارت زرد گرفت تا از بازی بعدی تیمش محروم شود که خبری خوش برای رئال بود. اگر مشکلی پیش نیاید، مجوز بازگشت میلیتائو به مادرید صادر خواهد شد تا او از دوشنبه به تمرینات رئال اضافه شود.

  برنامه رئال برای جذب کریم آدیمی، مهاجم جوان دورتموند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان