شهردار سن حوزه صاحبان اسلحه را مجبور به داشتن بیمه مسئولیت می‌کند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، شورای شهر سن حوزه روز سه‌شنبه قانونی را به رای خواهد گذاشت که هر خانواری که صاحب اسلحه دارد را ملزم می‌کند تا از پوشش بیمه مسئولیت برای اسلحه‌های گرم خود استفاده کرده و هزینه‌ای سالانه بپردازد.

لیکاردو روز دوشنبه در مورد این موضوع با خبرنگاران صحبت کرد. او همچنین یک مقاله برای لس آنجلس تایمز نوشت که در آن خاطرنشان کرد که سن حوزه سه تیراندازی دسته جمعی را در سه سال متحمل شده است، از جمله آخرین مورد در یک راه آهن VTA که در آن ۱۰ نفر کشته شدند.

لیکاردو استدلال کرد که الزام هر دارنده اسلحه در شهر من به داشتن بیمه مسئولیت، به قربانیان تیراندازی غیرعمد و خانواده‌هایشان برای هزینه‌های پزشکی و مرتبط با آن بهتر کمک می‌کند.

و مهمتر از آن، او تاکید کرد، بیمه همچنین می تواند انگیزه مالکیت ایمن اسلحه را فراهم کند. او گفت که حق بیمه‌های تنظیم شده بر اساس ریسک، مالکان را تشویق می کند که دوره های ایمنی نگهداری اسلحه را بگذرانند، از گاوصندوق اسلحه استفاده کنند یا قفل های ماشه ایمن کودکان را نصب کنند تا تلفات سالانه آسیب‌های تصادفی ناشی از استفاده از اسلحه کاهش یابد.

لیکاردو گفت که دریافت هزینه سالانه برای دارندگان اسلحه می‌تواند از برنامه‌های خشونت خانگی و پیشگیری از خودکشی، کلاس‌های ایمنی اسلحه، خدمات سلامت روان و مداخله در اعتیاد حمایت کند.

او گفت که مایل است سن حوزه را در معرض این دعوا قرار دهد زیرا کنگره به جز ارائه “افکار و دعا” کاری برای متوقف کردن این مشکل انجام نداده است.

  بارش برف در سیرا رکورد 51 ساله ماه دسامبر را شکست

لیکاردو گفت که طرح های پیشنهادی او بر اساس رویکردهای بهداشت عمومی است که باعث کاهش مرگ و میر ناشی از مصرف دخانیات و بارداری نوجوانان در ایالات متحده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان