• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • آخرین مهلت دریافت دوز تقویت کننده واکسن برای کارگران مناطق پرخطر در سانتا کلارا

آخرین مهلت دریافت دوز تقویت کننده واکسن برای کارگران مناطق پرخطر در سانتا کلارا

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، آخرین مهلت برای کارگران شهرستان سانتا کلارا که در محیط‌های پرخطر قرار دارند فرا رسیده است تا واکسیناسیون‌های به‌روز کووید-۱۹ را انجام دهند، یعنی واکسن‌های تقویتی.

در اواخر دسامبر، از آنجایی که نوع امیکرون به سرعت در حال گسترش بود، دکتر سارا کودی، افسر بهداشت شهرستان، یک دستور بهداشتی را اعلام کرد که شامل دستور دریافت دوز تقویت کننده برای کارکنانی بود که در محیط‌های پرخطر مشغول به فعالیت بودند.

طبق این دستور چنین کارگرانی باید واکسیناسیون تقویتی خود را تا ۲۴ ژانویه انجام دهند.

🔗 برای آگاهی از تازه‌ترین خبرها، به کانال فارسی پیام جوان در تلگرام بپیوندید

در این دستور آمده است که هر کارگر سانتا کلارایی که در محیط‌های پرخطری قرار دارد که واکسن‌های تقویتی را دریافت نکرده، باید به مکان‌های با خطر پایین‌تر منصوب شوند و از کار در محل کار پرخطر منع شوند.

پس از اعتراض بیمارستان‌ها به این دستور و اعلام اینکه آنها تعداد زیادی از کارگران را از دست خواهند داد، یک روند معافیت ایجاد شده است. هر بیمارستان یا بخش باید از طرف کارکنان خود برای معافیت درخواست کند و کارگران به صورت فردی نمی توانند این درخواست را ارسال کنند.

اداره آتش نشانی شهرستان سانتا کلارا گفت ۴۰ نفر از آتش نشانان خواهان معافیت هستند.

انتظار می رود که اداره حمل و نقل دره سانتا کلارا در این هفته دستور واکسن را برای بیش از ۲۰۰۰ کارمند خود ظرف ۶۰ روز آینده صادر کند. بزرگترین اتحادیه کارگری VTA گفت که پیش بینی می کند در نتیجه این تصمیم، ۲ تا ۵ درصد از کارگران خود را از دست بدهد.

🔗 برای آگاهی از تازه‌ترین خبرها، به کانال فارسی پیام جوان در تلگرام بپیوندید

مقامات VTA گفتند تا هفته گذشته، ۶۱ درصد از ۲۱۰۰ کارمند این مجموعه به طور کامل واکسینه شده اند و ۷۱ درصد حداقل یک دوز را دریافت کرده اند.

  هزینه خرید خانه در شمال ساکرامنتو طی هفته گذشته چقدر بوده است؟

کارگران رستوران موظف به نشان دادن مدرک واکسن نیستند، اما دکتر کودی گفت که هم به کارمندان و هم به مشتریان توصیه می‌شود نشان دهند که با واکسن‌هایشان به‌روز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان